胡杏兒米蘭掛住睇Fashion騷 無食飯

8

胡杏兒日前獲得騰訊時尚邀請,專程飛去意大利的米蘭時裝周。這次是杏兒首度踏上歐洲時尚之旅,並應邀換了多套最新時裝,令人充分認識到她對時尚的駕馭能力,變身時尚icon。

4

期間杏兒穿上UMA WANG 2015秋冬系列的雙色連身裙,現身米蘭街頭的她寬寬裙子隨風擺動,十分飄逸;她示範的另一套PORTS 1961最新春夏裝,以簡單又classic的黑白配色及簡約剪裁,清爽帥氣,品牌設計師大讚杏兒着得靚,更和她合照留念。

3

不過因為工作關係,杏兒只在米蘭匆匆逗留48小時,所以她全程chur盡,盡量爭取時間睇騷,先後睇過HOGAN、UMA WANG、ETRO及Philosophy的時裝騷,杏兒說:「我去咗兩日米蘭,今次係我第一次去米蘭時裝周,去咗幾個品牌嘅時裝騷,亦有去後台見一啲設計師,包括PORTS 1961、UMA WANG,覺得大開眼界,因為自己都好鍾意fashion嘅嘢;同埋米蘭嘅時裝氣氛好濃,雖然要一個騷趕一個騷好緊密,係緊密到連飯都冇得食,由lunch到dinner都冇食。」

7

冇啖好食之餘,杏兒連出血時間都冇,「冇得行街啦,係第二晚完咗騷去咗間百貨公司行咗45分鐘咋,好慘呀!不過我覺得成個trip係好熱鬧同好玩嘅,希望下次有機會再嚟fashion week時,時間可以充裕啲啦。」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。