王菀之再做老闆殺入銅鑼灣

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

王菀之(Ivana) 再度做老闆開Pop Up Store,她由九龍區開到去銅鑼灣區一樣有不少支持者,今次她會擺檔4天,大部份以時裝、手袋為主打,她會繼續親自長駐店內,Ivana笑言準備絕版時裝及四季也合穿的時裝任君選擇!所以總有一件會揀中的。

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ivana今次已經是第五次過老闆娘癮,她說:「今之真係開倉大割愛,因為勁多衫賣,春夏秋冬衫都齊晒,因為我之後冇時間再開,我有一條絕版玫瑰花裙,好靚呀!仲有恤衫、T恤咁,其實有啲已經絕版冇得賣,另外,仲有意大利牌子羽絨;日本牌子大褸,有啲新到連價錢牌都未搣,又有少量全新男裝同埋布做的環保袋。」

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

為了答謝各方支持者,Ivana繼續保持一至兩折的筍價,她笑說:「有啲會係低價到免費,不過要隨心捐錢,因為有某部份商品錢既會捐畀慈善機構,有啲貨因為極度珍貴,所以會畀原價之上,咁會等待一位有心頭好既人。」她又笑說:「因為開工時間有時不定,所以要留意Ivana的FaceBook,今次擺檔會由今日19日至22,多謝大家Happy Shopping!」

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

地址: 香港銅鑼灣希慎道8號 裕景商業中心15樓
日期: 19/8-22/8號
時間: 12:30 – 8:30 (開工時間有時不定, 請留意Ivana的FaceBook)

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。