羅頌欣泰拳打出未來 望演型格打女

IMG_ (17)

女藝人羅頌欣Debbie 最近主持泰拳節目。一向外表斯文當司儀工作的Debbie 原來手腳靈活,活力十足!
在節目裏跟師傅由淺入深學泰拳,出拳踢腿,還被師傅讚有潛質,觀眾也回應說打得好,手腳協調性很好!甚得女觀眾歡心。

IMG_ (2)

羅頌欣說:「其實我個人運動方面唔錯,平時也會跑步打波,希望鍛鍊好體能,有望電影上突破演型格打女角色。」

IMG_ (9)

連身為師傅三屆拳王李鑑任Kenneth lee都說Debbie係女仔之中較有台型,岀拳夠勁道,被問到會否向打女形像進發? Debbie笑言如有戲有角色既,打都吾怕,打岀個未來嘛!至於上台比賽嘛,Debbie說打拳要捱得打,亦要好體能,要刻苦耐勞,依家工作忙,無時間段練,但跟左師傅操拳幾星期後,體能真係好左,又slim左,仲多左好多男既師兄弟愛鍚和照顧,哈哈,太開心了。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。