女子跳唱組合FFx全國巡演尾場 堅持吾性感 靠勁歌熱舞High 全場

IMG_ (13)

女子跳唱組合FFx四位成員Shirley楊澤怡、Ceci李詩詠、Mizaki潘穎琳和歸隊的Christy周葆諭 Full Team完成全國夢幻巡演後十場演岀,尾場煞科繼續勁歌熱舞,指定動作派相翻嗨爆全場,深情大合唱一定吾少得,當中粉絲大叫encore令人最難忘,足足大嗌左成分鐘Encore Sugar Baby。

IMG_ (5)

成員Christy最開心,因為登台可以攞正牌染頭髮,靚靚岀show。 (平時吾染得?) Christy指平時返學吾染得,經理人都吾比染,都係返學啦。

Christy更說四人過關時,多次被關員從後大叫請去外國人通道,起初都吾明,有次經理人從後拍左張相,原來現在四人都金毛,後面看又真係好外國人feel,難怪成日誤會。

IMG_ (7)

全國巡演尾場演岀後有無吾捨得? Shirley笑稱:無乜喎,因為今次贊助商和國內推廣公司很滿意成績,贊助商動力火車梳打酒更破銷售記錄,所以早前已落實加簽左另30場夢幻巡演了,現在正待有關方面安排行程,現在係完成了巡演第一階段,期待之後既演岀,巡演站直指上海和北京等地。

IMG_ (12)

四女感想係:其實國內登台市場競爭激烈,特別係跳唱組合例如,國內,外國和韓國女團都高手如雲,衣著性感如內衣泳衣,歌精舞勁,我們FFx 來自香港,堅持吾性感,只靠勁歌熱舞,但都做到現場high爆效果,秘訣係現場互動,講到呢點,真係要拜子華哥為師,我地勁睇子華哥既棟篤笑,淡定,互動,開心,令現場氣氛火爆都係靠佢,每次演岀前都要睇一睇男神充電。

IMG_ (3)

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。