農夫為出碟拍劇揾外快

image4

農夫簽約新公司後推出新碟,並獲邀作客J2節目《娛樂3兄弟》,分享新歌創作靈感,談到其中一首關於分手既歌曲《好彩分手》,是否C君既寫照,佢直認不諱:「被前度分手感到好Hurt,希望首歌可以及同道中人發洩心聲」,更透露原本首歌既歌名叫「你個EX係賤人」,但公司覺得個名不是太好,所以改成現在的名字。陸永與C君笑言出碟猶如敗家,為左 “供養”出碟計劃而拍劇和揾其他外快。

image3

對於全城關注既穎琳戀,在劇集《殭》中飾演鄭嘉穎徒弟既陸永,答得非常保留,指不清楚兩人是否擦出愛火,反而斬釘截鐵話黃又南與劉佩玥既緋聞一定是假。劇中集合多位女神拍檔﹐陸永話如果揀女朋友的話會選擇陳嘉寶(Anjaylia),反而不會選擇陳凱琳(Grace): 「Anjaylia 有時都會有甩漏,但係Grace太完美啦! 唔止靚、唔止叻、做戲又OK、估唔到佢連拉筋都咁勁。」

image2

農夫回顧最窮既日子,戶口只係淨番三個八,被問佢地為左”拗撈”可以去到幾盡,C君即時自爆:「坐過杜SIR(杜琪峯)大髀!」事原農夫和杜SIR以前是同公司,在一次的公司聚會中,杜SIR暢飲後唱起《海闊天空》來﹐杜SIR見農夫也是唱歌,一手拉著C君坐在佢大脾上,一起唱歌,當時杜SIR以為我們不是拗撈之人﹐所以才放下介心﹐所以最後沒有得到任何工作機會。

20150527_152935(0)

《娛樂3兄弟》

嘉賓:農夫
播出時間:6月26日 晚上9:30-10:30 (第十集)

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。