柳妍熙返四川放假充電 與家人遊山玩水

Shay_ (8)

歌手柳妍熙Shay去年中推出了首張個人EP《Who’s Shay》後,一直忙到冇停手,最近終於得到公司批准放假兩星期,乖乖女的她第一時間飛返家鄉成都陪伴家人,一聚天倫之樂,並且順道一家人暢遊四川。

Shay_ (6)

出身於四川成都的Shay,對家鄉優美風景特別情有獨鍾,難得今次獲批14天大假,她馬上孝順地陪家人到了四川宜賓的風景名勝區,亦都係當年電影《臥虎藏龍》的拍攝地「蜀南竹海」。

Shay_ (3)

Shay開心說:「一路遊翡翠長廊,一路幻想著自己係周潤發演嘅李慕白,在樹林中穿梭,型到爆,哈哈!其實我都係發哥超級粉絲,我都試過行山想捕獲發哥,但次次都無緣,我好多行山朋友都捕獲過發哥,仲影晒合照畀我睇,羡慕到不得了。」

問到如果有機會拍電影會唔會想同發哥合作?她當即興奮的話:「當然想啦,希望有一天可以夢想成真啦!」

 

Shay_ (5)

除了在「翡翠長廊」幻想自己是周潤發的「李慕白」,Shay更在母親節陪媽咪去了位於成都的熊貓基地,她好幸福且內疚的說:「呢兩年實在太忙,都無辦法同爹地媽咪出去旅行,媽咪好鍾意小動物,亦都好鍾意熊貓,所以就唸到帶她去探大熊貓了。去到先發現其實熊貓都好醒好厲害,佢哋真係知道點樣可以食到竹筍最鮮嫩的部分。見到佢哋係度玩,古靈精怪,好可愛。」

Shay_ (2)

她並表示非常享受與家人相處的時光,呢次亦都同他們拍了很多合照留念,不過他們都好怕羞不習慣出鏡,所以暫時還是留作私人珍藏。粉絲們想見熙爸熙媽盧山真面目,要等下次機會喇。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。