FFx 電台派新歌《Sugar Baby》分享過去一年經歷

IMG_ (8)

女子跳唱組合FFx四位成員Shirley楊澤怡、Ceci李詩詠、 Christy周葆諭 & Mizaki潘穎琳到新城電台出席派台歌Sugar Baby訪問 ,4女首次到電台做派台歌訪問,事前做足準備, 令訪問過程十分順利, 快靚正,DJ李國能對4女表現激讚。

IMG_ (5)

訪問期間,DJ問FFx出道一年,遇到什麼難題,Shirley答: 聽到此問題,有點感慨,因為FFx已合作一年了,不知不覺,大家由朋友成為姐妹好像一家人似的,共同經歷過很多事,當中最大問題是當初家人和朋友未有支持,直到上年8月會展電腦節4場音樂會,家人和朋友到現場睇過才真正明白自己做梗什麼,才開始支持和鼓勵, 總算努力沒有白費。

IMG_ (4)

Ceci說FFx係一隊組合要夾4人時間練歌排舞出show,好困難哦。

Mizaki說當初開始FFx時, 因收入吾穩定, 少左比家用媽媽, 好吾開心, 屋企吾係等我錢, 但自己要有責任給家用, 幸好現在收入較前穩定多了。

Christy尚在中學階段, 日常讀書已忙爆, 再加上入左隊後要應付藝人工作, 一日有48小時都係吾夠用, 返學又工作好累, 但都會堅持努力, 亦感謝成員支持和體諒!

目標:當然係瞄準今年既樂壇新人獎,做新人只有一次,一定要努力向此目標進發,希望各位多多支持。

談到母親節,4女表示當日有工作在身,會提前跟媽媽慶祝,飲茶食飯送康乃馨是常識吧,過年有團拜,今年試下玩團慶,約埋一起去食飯吧,其實自從加入左FFx後,每位成員媽媽都講好像額外多左三個女甘,成員估唔到多左姐妹仲多左三個媽咪,很感恩,甘就一於慶祝together。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。