Mani潑水節做主任玩埋一份濕晒身

IMG_ (7)

最近加盟FFx既經理人公司的Mani近日岀席活動擔任主持,Mani話係泰國曾經參加潑水節,場面十分熱鬧!想不到有小泰國之稱的九龍城,同樣也在4月舉辦了「泰國潑水節」。

IMG_ (5)

今年有好多市民和遊客來到參加,店內員工也齊齊出動向路過市民及車輛潑水,用水為大家祈福。身為大會司儀,須要穿著雨衣保護錄音器材,但玩到高潮時,全身濕係常識吧!

IMG_ (3)

今次活動,不分年齡,無分國籍,眼見各人載歌載舞,笑聲不斷,連老人家也走出大街手舞足蹈,彷彿回到童年時,場面十分熱鬧!希望香港每年也可以舉辦這項盛事。

IMG_ (6)

樣子甜美本身係模特既Mani希望係主持方面發展,閒時最愛看男神黃子華既棟篤笑,學習台上既主持技巧,夢想係希望自己做到一場棟篤笑,努力!

IMG_ (2)

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。