FFx 同師妹2Brother 齊齊欣賞懷舊金曲

IMG_ (11)

FFx成員Shirley楊澤怡 & Christy周葆諭帶同門師妹新組合2Brother成員Yuna & Vodka出席情歌王子~金光音樂會, 支持打氣。

IMG_ (8)

Shirley認為懷舊金曲十分好聽又有市場,要練多幾首,席間聽到幾首哥哥既金曲,真係好感觸,想當年,羅文, 梅姐 和 哥哥相繼離樂壇而去,真係可惜,試想像一下,如果現在三位殿堂級前輩仍在, 樂壇一定會係更發光發熱。

IMG_ (10)

另外Shirley亦透露稍後六月會舉辦FFx音樂會, 現在正加緊操練, 活動有感而發, 會到時現場加唱哥哥既Monica, 點解? 因為有次在我是歌手入面見到古巨基有唱, 很有共鳴。

IMG_ (3)

Christy近日之後要暫別FFx一段時間, 因為要考試大過天嘛, 她感謝大家體諒, 三位成員全力支持佢, 精神上囉(笑)!

IMG_ (1)

至於兩位新師妹2Brother既 Yuna & Vodka較早前曾到國內發展, 亦拍了一部國內網絡電影, 快將會公映, 到時會很忙要回國內宣傳, 雖然只是網上播放,但亦是兩人首次演戲,回想起來都很有壓力, 希望今後會以演戲發展為主,亦積極向師姐FFx取經,因兩女稍後會係師姐音樂會上獻唱。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。