《壹獄壹世界》張建聲狂揪Ashina 王宗堯 Coffee 廁所gathering (附劇照)

JMG_ (21)

改篇自小姓奴原創的高登神作三部曲之最終章《壹獄壹世界 高登闊少踎監日記》,已鐵定在今個暑假推出。男主角王宗堯和張建聲今次於片中齊為藝術犧牲,前者全裸,後者則谷肥60磅,但兩人每次戲中碰頭都火花四起,激情萬丈。

JMG_ (2)

戲中王宗堯飾演風流富二代于日辰,一晚他誤中副車食錯另一有錢仔阿積(張建聲飾)的女友Ashina(郭奕芯),二人因而積怨。全裸上陣的王宗堯跟着性感bra top的Ashina肉搏,之後為避打又要裸跑,全日只得一隻肉色襪仔包住重要部位。

JMG_ (1)

對於這場全裸激戰,王宗堯說:「肉搏場面係鹽花,始終高登小說都有少甜,呢段戲係講于日辰嗰種人生嘅荒謬、目中無人、唔識死,直情喺人哋嘅主人房入面搞人哋條女,情況非常混亂,因為想件事更好睇,畫面上面又唔可以太踩界,女仔方面因為有好多限制,同埋始終新人,Ashina係冇做任何裸露動作,好自然呢啲就交俾我,但肉搏唔係戲肉,係醒咗之後,佢俾Justin打,迫供搵我出嚟,好彩當時我唔係完全全裸,都有隻襪仔笠住,但因為現場有個搖臂嘅鏡頭,要全裸又要就鏡頭又要縮嘅時候,曾經因為起身避開個搖臂,背脊刮到爆缸,都幾危險。」

JMG_ (4)

Ashina對住剝光豬的王宗堯亦不尷尬,「佢好專業,加上大家有做安全措施,唔會好真係接觸到身體重要部分,所以過程都係開心。」

JMG_ (10)

由於劇情講到酒醒後的張建聲驚覺女友被嗒嬲到癲,狂扯Ashina頭髮打鑊金兼將她撞地撞牆,真係睇見到痛,反而Ashina說:「拍係唔辛苦,只不過第一次有啲緊張,有一幕我俾張建聲推落地,膝頭哥撞落地板,喺咁爬嚟爬去,番屋企後見到個膝頭哥瘀咗。同埋我喺片場行落樓梯時唔覺意仆親拗柴,好彩係拍完嗰場打交先整親。」張建聲亦形容「打得勁」:「有一個鏡頭係推佢埋床邊,條腰骨屈到斷咁滯,又要推佢落地、推佢埋牆嗰幾吓驚架,始終個力猛,佢又第一次拍,好多位驚就唔到佢就傷架啦,但都ok,合作得幾好。」

JMG_ (20)

此外,王宗堯和Coffee(林芊妤)都有大膽情慾戲,於靚廁內上演最激gathering,着七吋高跟鞋的Coffee要踎低單腳支撐身體,極其難度高。再去廁所gathering,Coffee則言無陰影:「都過咗一段時間,我已經完全拋低咗過去,因為我只係會記住開心嘅嘢,通常唔開心嘅嘢好快delete,至於場戲係套戲嘅一部分,拍出嚟成件事好合邏輯同埋好寫實。」她還大讚王宗堯係個好對手:「佢好好,都有幫我入戲,佢男神嚟架嘛,所以都拍得好開心。」

JMG_ (19)

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。