鄭欣宜勁爆《你瘦夠了嗎?》MV 晒朝天一字馬

19

曾揚言不再減肥做自己的鄭欣宜(Joyce),今日推出新歌《你瘦夠了嗎?》mv,這次她更親自邀請黃偉文(Wyman)填詞和陳奐仁(Hanjin)作曲這個重量級班底助陣,令新歌份量十足;難得的是Wyman和Hanjin極有義氣,日前更在百忙中抽空客串拍攝mv,特別是Wyman除了客串之外,還給予Joyce不少意見。

12

Joyce跟Wyman和Hanjin有個共通點,就是三人都不會減磅,《你瘦夠了嗎?》的歌名正好説明人不需在意肥瘦問題,最重要係活得開心,做回自己;Wyman為她度身訂造的歌詞,令Joyce對mv播出非常期待。

17

今次Joyce為了拍攝這個mv,專誠找排舞老師排舞,當中不乏難度動作,包括直立式「一字馬」,不要少看Joyce這個肥妹仔,她身手十分靈活,一如歌詞中所講「蚊跳到,象都可跳到」,連大笨象都可以跳舞;所以在拍mv當日,雖然Joyce由朝拍到晚兼又唱又跳,但她絲毫不累,表現專業,且更令現場充滿笑聲。

14

Joyce對於能跟Wyman和Hanjin兩位音樂大師合作,當然極之開心,她說:「拍呢個mv最開心係可以同我嘅夢幻組合一齊去做呢首歌,其實好多年前開始我已經好欣賞阿Y嘅歌詞,特別欣賞今次佢為我度身訂造嘅歌詞,覺得好適合我。好奇怪,其實我同阿Y之前根本冇咩機會傾過偈,但佢好似非常之了解我,我覺得由我哋三個唔會減肥嘅人去拍呢個mv,真係太perfect,加上佢哋兩個都能夠喺百忙之中抽時間客串拍mv,真係太開心,簡直令我嘅musi viedo升咗呢,所以希望大家會鍾意,今次真係花咗好多心機,無論係排舞同安排上等,如果去砌呢個完美組合,中間真係好有血有汗、有淚,非常之有heart,亦係我人生中認為最重要嘅project。我真係希望呢首歌可以power到唔同size嘅人士,表面上是好似係講肥瘦問題,其實係想講俾大家聽,好似阿Y喺歌詞中講『神佛滿天多分岔』咁,意思係世界上有各種各樣嘅人,每一個人都要有自己個人風格,俾人去欣賞嘅獨特氣質。」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。