莊思敏番家鄉宣傳新戲《小姐誘心》 (附圖輯)

IMG_ (12)

莊思敏(Jacquelin)參演的新片《小姐誘心》,昨日(16日)於吉隆坡舉行首映禮,出生於馬來西亞的Jacquelin原來是首次正式有擔網電影於家鄉上畫,因而引來大班粉絲到場舉牌支持,既送花又攞簽名又合照,Jacquelin亦當然做了黃大仙,有求必應,她笑說:「呢度嘅fans熱情啲,自己冇諗過喺呢度有會咁多fans支持,好suprise,好似中狀元,衣錦還鄉。」

IMG_ (5)

今次Jacquelin對在老家出席活動不容有失,刻意打扮靚靚,穿上性感又高貴的晚裝到場。在首映禮上,她的媽咪和胞弟一家三口更專程撐場,由於現場設有玩遊戲環節,Jacquelin就叫了胞弟的小B女上台,由莊母抱着B女一齊玩,之後她做出一個飛吻甫士,如果小B女也做到同樣的甫士便有獎品,結果B女不止沒有喊或者扭計,反而真的學姑媽做出飛吻姿勢,逗得莊氏一家笑不攏嘴。

ZIMG_ (1)

Jacquelin在《小》片中不乏激烈親熱戲,但她卻毫不擔心家人看見其激情演出,「屋企人係會捧場,但因為大馬呢便床戲係會刪剪,所以唔擔心。」

ZIMG_ (2)

 

IMG_ (7)

IMG_ (9)

IMG_ (10)

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。