鄭秀文第7場演唱會 多謝杜sir 韋家輝 (附圖輯)

IMG_ (25)

昨晚第7場「Touch Mi鄭秀文世界巡迴演唱會」,Sammi兩度淚灑舞台,一次為上帝、一次為恩師杜琪峯。她流下幸福的眼淚,觸動全場1萬2千位觀眾,台下捧場的《孤男寡女》監導編韋家輝與太太、同電影合作的黃浩然與太太、電影拍檔古天樂、余文樂和好友蔡一智與太太等都被感動。

IMG_ (4)

Sammi在演唱會第三個以「Love」做主題的環節,穿上Jean Louis Sabaji白色長裙和House of Malakai的羽毛頭冠,唱完《放不低》與歌迷互動傾傾偈,她風騷問歌迷:「我靚唔靚?之前嗰part係性感,依家part係感性,都唔知依家啲舞台衫為乜搞到咁少布?喺屋企都唔會著咁少,明明係內衣,點解要著出嚟外露呢?不過,真係靚?咁算啦!」她又笑指頭冠價值2萬幾元,但羽毛不能保存太久,為免浪費索性派給歌迷留念!

IMG_ (6)

唱完自己的《一追再追》和張國榮的《追》混合版後,介紹C AllStar的安仔出場合唱《時間之光》,再介紹另外3位成員,「點唱」他們在網上獲近千萬點擊率的名曲《天梯》。

IMG_ (9)

第四個環節唱福音,Sammi與MC仁合唱《愛是…》後與24味合唱新歌《戰勝自己》,她的情緒開始激動,唱完《Hallelujah》已開始眼濕濕,上到舞台機關升上高處唱《上帝早已預備》和跪在台上唱《朝聖》時,淚流滿面,但都是感恩的眼淚,她一直保持自信的笑容。

IMG_ (10)

然後Sammi穿上Jean Louis Sabaji短裙和Giuseppe Zanotti Design高踭鞋,裙後有長長的斗篷,之前幾場在這個環節,她都穿上又長又貼身的晚裝裙,舉步難行,但昨晚換了短裙,步履輕盈,她乘機在台上跑來跑去玩飄逸斗篷,擺甫士讓歌迷拍照,非常搞笑。之後在台上燈光效果「紅地毡」上唱《輸得漂亮》時,Sammi看著在機關台下,等候升上舞台的恩師杜琪峯時已忍不住流淚,當杜sir升上舞台拖住她行完整條「紅地毡」時,眼淚像關不掉的水喉,她不斷用手抹完又抹,喊不停,場面感動。Sammi說:「恭喜你又授勳,大家要叫佢杜博士呀!」杜sir首次踏上紅館舞台擔任演唱會嘉賓,全場哄動。

IMG_ (7)

Sammi自爆經常被杜sir「投訴」太瘦,台上放出一張她初出道時臉圓圓的照片,杜sir問觀眾:「呢個靚唔靚呀?我覺得你最靚呢個樣!」全場大叫「靚」,Sammi哈哈大笑說:「杜sir你真係日行一善,靚?何以見得?!」

IMG_ (16)

杜sir說:「珠圓去潤,好有福氣!」Sammi自嘲:「嘩,嗰陣時肥到對眼得返一條線,個鼻沉咗落啲脂肪度,個臉打極陰影都係咁圓。想當年被阿姐鬧我,塊面好圓嘥晒佢啲粉底!」杜sir打蛇隨棍上,借意催Sammi生BB:「你生個女咁樣,你都發達!(咁你有排等,我冇諗生住喎!)嗱嗱聲啦!(做咩啫,你驚我高齡產婦呀?依家50歲生都唔遲!)趁出年羊年。(我唔信,我信主架!)我係羊年嘛!」他們妙問妙答,平時認真又嚴肅的杜sir,甚少表露可愛搞笑一面,觀眾都好驚喜,又拍掌又大笑,氣氛高漲。

IMG_ (13)

搞笑對答後,Sammi認真地多謝杜sir一直的愛護,她說:「我真係要多謝恩師杜sir,喺電影世界裏,你真係畀咗好多機會同埋膽量去用我,而且用完再翻用再翻用,我希望可以追隨導演到老,有咩用到我既地方,求你用我啦!」Sammi還多謝另一位愛錫她的幕後英雄韋家輝,她向觀眾席上的韋家輝揮手道謝。然後她又嚷著要杜sir唱歌,一時又話要他唱《海濶天空》,一時又要他唱《My Way》,不過杜sir都捥拒:「今日喉嚨痛,下年先啦!」最後Sammi向杜sir致謝:「我知你好唔習慣上台,多謝你嚟陪我走完紅館呢條紅地毡!」

 

IMG_ (1)

IMG_ (2)

IMG_ (3)

 

IMG_ (8)

IMG_ (18)

IMG_ (21)

IMG_ (22)

IMG_ (23)

 

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。