謝高晉為新歌《一對受害人》MV拍攝 瞓身操肌


謝高晉最近完成新歌《一對受害人》MV拍攝,這首歌曲講述一個充斥著愛與恨的愛情故事。甜蜜的愛情故然每個人也憧景,但有的愛情,雙方可能也曾經做過一些背叛對方的事情,彼此欺瞞。敗露時,愛便會隨即演變成恨,一段美好姻緣也因此破裂:「所以愛同恨係不可分割,相信每個人都喺愛情路上有過一定經歷,無論結果係點都好,每一段愛情都會令一個人成長。」

 


謝高晉今次MV 在導演安排下更加瞓身出浴:「前排落力健身操練,將一個原本60日嘅挑戰縮短到30日內完成,都有D成果,適逢今次MV 終於有用武之地。」(有無覺得怕醜?)「少少啦,但大熱天時拍MV有得大條道理沖個靚涼都係一件幾開心嘅事。」

被問及對今次新歌有咩感想,謝高晉指:「期待咗好耐,終於好快可以擁有一首屬於自己嘅情歌,而且非常興奮可以有咁強大嘅音樂班底。」(錄音過程有咩得著?) 「今次第三次同舒老闆(舒文)合作,由我出第一首歌到依家,佢都恨鐵不成鋼,非常有耐性咁教識咗我好多歌唱上要注意嘅嘢,所以真係好多謝佢。」

《一對受害人》
作曲:徐繼宗
填詞:林若寧
編曲:Johnny Yim
監製:舒文@Zoo Music

謝高晉Youtube 頻道 健身片段

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。