FFx 楊澤怡 老師Look出席”萬聖節親子化妝嘉年華” (附圖輯)

臨近萬聖節,FFx Shirley楊澤怡 跟一班小嘩鬼出席商場”萬聖節親子一嘉嘉年華‘’活動!任嘉賓和評判,Shirley評分標準係:小朋友化妝加服飾造型設計為主,有表演既當然會高分啦,其中印象深刻係一位小朋友表演英文朗誦,因為Shirley有任教中小學朗誦的經驗,很有親切感。

另外,Shirley就讀教大,除日常FFx工作外,透露為教育團體既教學顧問,為親子活動準備課程教材,當中以舞台演出最有信心。我會以實際的舞台經驗和理論去設計教材,令3-8歲既小朋友可以開心在台上表演!

被問到萬聖節怎樣過,Shirley講已跟其他FFx三位成員到鬼船玩,都吾太驚,反而不停影相,只係回程時有想嘔,笑言吾係嚇親,係比隻船“浪“親,在此祝大家萬聖節快樂!

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。