張苡澂《霸王別姬》造型出席紀念張國榮音樂劇發佈會 (附圖輯)

張苡澂(Venus)昨日(19日)出席一個有關紀念張國榮 《香港群星演唱會2014繼續寵愛哥哥當年情》 的新聞發佈會,並以華麗性感造型面對傳媒,重新演繹電影《霸王別姬》中一角。這個演唱會將於9月10日假灣仔伊利沙伯體育館舉行,於城市電腦售票處開始公開發售,屆時將會有鄭欣宜、盧海鵬、蘇姍等演繹張國榮(哥哥)的經典金曲,向哥哥致敬。

壓力大瘦咗10磅

Venus稱排練音樂劇時的壓力很大,她說:「壓力好大,籌備咗半年,每日都要好早排練、跑步、拉筋,呢次係個大型演出所以特別緊張自己嘅表現,我連發夢都聽到哥哥嘅歌,不停喺腦入面轉,可能日有所思,夜有所夢,希望演好佢,點知搞到自己不知不覺間瘦咗10磅。」她又提到因為要投入角色需要去感受和了解《哥哥》的神韻,特別翻看電影及聽他的歌曲,投入到有如走火入魔一樣,並謂:「每次聽到《當愛已成往事》都忍唔住落淚,好似抑鬱症咁唔開心仲情緒低落,亦唔明白哥哥點解當年要行呢一步。」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。