新公司落足本錢為加盟造勢 Janice Man:會努力做好自己作回報 (附圖輯)

Janice Man (文詠珊)與舊老闆黎明所屬的經理人公司約滿,結束五年賓主關係,Janice 簽約的新公司,下周會為她舉行盛大加盟記者會,並揼本拍攝廣告片、刊登大型廣告牌、在巴士車身賣廣告等等。

即將牽開人生新一頁,Janice充滿期待,她說:「我知道大家關心我o既新動向,但容許我暫時仍然要賣個關子,因為下星期會舉行記者會,到時會正式公布,我唔清楚成件要駛幾多錢,只知道新公司好鍚我,我好感激。」至於加盟的身價,Janice說:「幾多錢就唔好講啦,呢啲係商業秘密,哈哈,總之係開心價啦。」

現年25歲的J M年紀輕輕已榮升做老闆娘,自組公司「J M workshop」,準備在娛樂圈大展拳腳,她說:「因為我早出道,不經不覺入咗行已經十年,希望事業上可以有啲突破,新公司畀好大自由度我,我可以自己搵班底組公司,o係選擇工作上我亦有自主權,呢樣嘢對於藝人嚟講係好重要亦都好難得,所以我一定會珍惜,努力做好自己,報答公司。」

為配合新動向的宣布,Janice早前拍攝了一些宣傳照,構思和造型她都全程參與,問到加盟新公司後有何搞作,她說:「公司會盡量幫我爭取多啲電影拍攝機會,演出有發揮既角色,甚至有可能度身訂造劇本畀我,但要等落實之後先講得。我自己就想趁住候生,咩都嘗試吓,我覺得自己各方面都有好多進步空間,希望大家畀多啲機會我。」

Janice 透露現時自己感情方面暫時一片空白,她也不心急找男友,她笑說:「呢排搞公司o既嘢忙到死,邊有時間識男仔呀!而且o依家係我o既衝刺期,對於我嚟講事業先係最重要,我想搵多啲錢先,感情o既野唔諗住,順期自然啦。」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。