梁梓禧 茜利妹 詩詩BB 開咪 《有性友愛平基會》

梁梓禧(Roland)事隔8年再度開咪,與茜利妹及性治療師何慕詩(詩詩BB)齊齊主持新節目 《有性友愛平基會》,於《D100香港台》播出,大談性、愛及性向,梁梓禧表示:「以前我係『出位』主持,依加再開咪已經係『出櫃』主持。」

對於近日的教徒反同志風波,身為男同志的Roland,卻說要為教徒們平反:「我之前有個男朋友係基督徒,我地拍拖時佢都好掙扎,為咗遷就佢,仲掉咗張雙人床,換過張碌架床,免得過大家忍唔住,發生性行為,咁但係當然最後都搞咗啦。後來我又有跟佢返教會,我地嘅情侶關係都俾教友得知,但佢地冇排斥我地之餘,亦都真心關懷我地,嚐試同我地解決困局,所以,未必係全部教徒都『恐同』嘅!起碼林以諾牧師都仲同我有計傾吖。」

不過當談及被一些激進的教徒歧視時,Roland越說越氣,激動咆哮,更於節目內兩度崩潰!茜利妹見狀立即播歌讓其冷靜下來,Roland道:「即係佢地(歧視他的教徒)唔係攣!又點會真正明白我地攣人嘅心情吖?!我生出嚟攣,都唔係我想㗎嘛!我夠想我生出嚟係mass(大眾)啦!」

節目又談到「性幻想」,Roland話:「吓?我35歲之後已經冇進行『性幻想』啦!因為真實嘅性生活已經好滿足囉!哈哈哈!」又爆原來青春期時的「性幻想對像」是吳奇隆,只此一個,十分專一。詩詩BB也認同:「吳奇隆,得呀!」有聽眾話:「估唔到詩詩BB搞笑都得!好嘢!」她又以專業性治療師身份為聽眾解答性疑問,頭頭是道。

首集嘉賓請來《香港同志遊行》市場總監 及《Gay Harmony 大同》創辦人Francis暢談向母親「出櫃」經歷,網友留言:「用簡單直接講有關基的疑惑,巧笑!易接受!生動!」。

節目首播獲聽眾於Facebook大量留言讚好,茜利妹卻衰衰格地話:「吓?太正面喇!我要Haters!一面倒讚好有咩好玩呀?唔夠挑戰性囉!有人鬧,熱鬧啲噃!」

《有性友愛平基會》FB page @ www.facebook.com/D100Sex

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。