茜利妹笑男拍檔「老婆奴」

茜利妹與木村(楊英偉)及資深食評家梁家權於「鄭大班電台」《D100》主持飲食娛樂節目《為食麻甩騷》,賀年特輯大談將近失傳的「滿漢全席」,披露很多連當今名人大廚都鮮知的花絮。

茜利妹加入節目不足一個月,節目Facebook粉絲「Like數」快速增長!三人又於過年前收到半百粉絲自製的賀年糕點及美食,節目主腦梁家權感激地稱:「一定會食晒!食到暑假都係咁話!多謝大家支持!」

茜利妹謂:「嘩!木村根本就係師奶殺手!佢喺《真情》嘅演出好鬼入屋唔係講笑!令佢『受惠』至今,佢去親街市都有著數,女檔主總會『醒』佢!而梁家權對美食的獨到品味,實在勝過好多自稱食神嘅食家!」梁家權回應:「我低調﹣雖然我聲稱『賣樣』哈哈哈!」

已過檔HKTV的木村謂:「多謝TVB(早年)令我入屋,但我都係一個求進步嘅人,所以希望加盟HKTV會有更好的發展,因為王生(王維基)確實係一個有情有義有創意嘅老闆,演出佢嘅製作確會令專業演員質素提昇!」

木村即將參與重演多場的大熱舞台劇《南海十三郎》,暫時把「煮人」重任交給茜利妹,旨意她搞好節目,茜利妹爆料:「其實木村係絕種好男人,佢初戀情人就係現任太太,嘩!簡直係現代童話!」

有聽眾留言責兩男主持常語言性搔擾女主持茜利妹,茜利妹回應:「都係為節目效果呢!佢地兩個天生『老婆奴』!想搞又唔敢!慘爆!」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。