FFx慶團圓 齊心迎馬年 (附圖輯)

香港女子跳唱組合FFx成員楊澤怡(Shirley)、潘穎琳(Mizaki)、周葆諭(Christy)、莊靜儀(Keylo)和一眾好友慶團圓齊齊迎馬年。


當被問到和Shirley情同姐妹的Ceci為什麼食團年飯的大日子都玩失蹤﹖Shirley就回應﹕「Ceci表示她正在日本,Fans們估下 Ceci在日本做乜呀」。

記者:星野希,Samson

上次Shirley同Ceci都講到要努力搵真銀,其他成員新年又會點過先,Mizaki就表示﹕「我地當然會有留時間陪家人過肥年啦,但同時我地亦不會忘記Fans的支持,所以大年初四都會有新春團拜行好運的活動,想行運的朋友就記得到啦」。

當FFx被問到新年有乜新年願望,Christy表示﹕「當然要搵多啲錢,大紅大紫啦,如果你又鍾意跳舞又有夢想啲你,就要把握黃金機會啦,現在先透露小小先,暫定2月左右會有個跳舞比賽,主題是跳”見面禮”詳情請留意娛網同FFx官方Facebook專頁啦」。

當中鄒莉盈(Cecilia)和葉梓嵐(Karen)等都有到場鼓勵,他們表示﹕「希望FFx新一年會更多跳舞工作碰可以到更多地方登台搵多啲」。

其他出席好友︰Mingsa(連家欣),Jojo(莫嘵欣)

果鈴 Carolina,謝晴晴 (Yumi)

訪問:

 


浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。