許志安以四造型拍《空穴來風》MV(附MV及圖輯)

許志安日前以四個不同顏色造型拍攝新歌《空穴來風》MV,歌詞內容講「蝴蝶效應」,雖然主題比較抽像,但導演和安仔商量後,決定用簡單的方法去表達,希望令更多人容易明白,安仔穿上全身紅色,藍色,黑色和白色,代表大火,海洋,暴風和下雪,之後再以電腦CG (Computer Graphics) 技術配合歌詞製作成完整的MV。
安仔說:「呢首歌講『蝴蝶效應』,意思係事出必有因,凡事有因果,就好似蝴蝶拍翼看似微不足道既事,竟然會演變成暴風,所以我哋做每件事都要審慎。但又因為每個結果都唔係單一個原因而發展到咁,所以亦無謂強求,係好抽像架!所以導演就要求我喺衣著上配合事後CG,有火有海有雪,我就著又紅又藍又白,好耐無試過全身襯到咁絕!」
雖然安仔未確定因果和前世說法,但卻因為家姐朋友的經歷令他相信平衡時空的說法,安仔笑說:「有一日家姐同我講,佢有朋友喺韓國既首爾見到我,但我好肯定自己從未去過首爾,認為家姐既朋友認錯人,但對方竟然話喺首爾見到既許志安同佢傾偈打招呼!呢件事令我覺得,世界上可能真係有前世今生,亦可能係平衡時空,哈哈,其實我至今都唔係好敢去首爾,有啲驚!」他害怕見到世上另一個自己?!
過去安仔拍過不少MV都有靚女相伴,但這次沒有,他在片場扮嬲向導演投訴:「今MV次無女主角,無得錫!」雖然有男模特兒,但安仔笑說:「有男主角, 但我唔錫!」

官方MV:

許志安《空穴來風》 歌詞
作詞:梁栢堅
作曲:朱俊傑
編曲:朱俊傑@Baron Pro
監製:伍樂城@Baron Pro
心已不跳 總統致哀
一秒火化 成灰飛千里外
飄進風雨 雨點一一進海
海枯了石變爛泥 在某地有花開
誰又會 看不到谷底 妄想抓那金幣
緣就似月閉 葬掉卻沒有枯萎
如冰山總會溶 蝴蝶一飛有風
那天我在哪兒拍翼了 颱風失控
今天的眼紅 流淚雪染在寒冬
昨天笑容 變成今日痛
麈埃都變沉重
想要興建 必先拆毀
兇案的偵探 來解開這個謎
生過死去 要死方先有鬼
這關與下關緊扣 靈與魂也需身體
何謂愛 這一秒必需 哪一刻進溝渠
全沒錯或對 宇宙裡自有規矩
如冰山總會溶 蝴蝶一飛有風
那天我在哪兒拍翼了 颱風失控
今天的眼紅 流淚雪染在寒冬
昨天笑容 變成今日痛
麈埃都變沉
蝴蝶飛 先有蟲 成功一天破蛹
這天我們各自分別了 明天相碰
蒼生不見窮 其實到處穴來風
這刻你 若有無比沉重
塵埃怎會沉重