王菀之捱兩晚通宵拍廣告(附圖輯)

王菀之忙為新專輯《晴歌集》宣傳之餘,又要拍劇、拍電影和舞台劇,但她仍然精神飽滿,事關廣告商垂青邀請她擔任代言人,不但有豐厚酬勞,而且還有源源不絕的龜苓膏,老火湯,涼茶等滋補美食任由她享用。日前她為「鴻福堂」拍廣告,連續兩晚通宵都沒有怨言,而且越拍越起勁,因為美食當前,菀之在導演一聲令下,要連環將枱上的滋補美食統統掃清,十幾秒內又飲又食還要做表情,她都交足功課,豈料卻被一片小小的青椒連累NG,她非常無奈!
為了讓菀之可以一口氣享用全部「鴻福堂」出品的滋補美食,導演準備了一張很長的餐枱,枱下有路軌,菀之一邊品嚐長枱上的食物,工作人員就聽導演施令推動長枱,就如手動美食輸送帶,每隔幾秒就要換另一款食品或飲涼茶。雖然是高難度動作,但她仍然順利完成,豈料導演卻不收貨,原來罪人是一片青椒,菀之無奈地說:「呢片就叫做『NG的青椒』,我好快咁食好多嘢,本來好順利,但就係佢突然飛咗出嚟,累我NG咗個good take,今次NG唔關我事架!」期間好朋友導演麥曦茵探班,令她既開心又感動,將「被NG」事件拋諸腦後了。
事後菀之興奮地說:「未試過拍一個廣告咁滋補,有涼茶和龜苓膏啦,有湯水又有飯食,呢兩日都拍咗好多長時間,我好容易肚餓,但今次好多嘢食,所以拍攝非常順利。最近我除咗拍廣告和為新專輯《晴歌集》宣傳,仲要拍劇、拍電影和舞台劇,用好多時間和精力去演,我好畀心機,所以要食啲嘢嚟補充,剛好要拍呢個廣告,真係非常啱timing!接下來又要籌備再下一張專輯,所以好忙,但又好開心!」
又拍平面又拍電視廣告,菀之除了酬勞袋袋平安,還帶挈公司上下同事有口福,她說:「廣告商送咗好多滋補美食畀我同埋公司同事,大家都好開心,我仲會攞一啲去孝敬畀我喺我既專輯《晴歌集》翻唱佢哋金曲既前輩添!(包括張敬軒?)佢?我想送軒仔內衣褲畀佢多啲!事關佢幫我喺翻唱佢首《迷失表參道》MV時,佢無聽導演話,穿少布而優雅既內衣褲拍攝,可能佢無見得人既內衣褲啦,所以我會送一套畀佢,希望佢將來啱用啦!」