龍小菌梁俊軒邱美薇出席 美妍時尚文化慶典活動

昨日10月13日,俊男美女唱作歌手梁俊軒 (Bonald) 及龍小菌,著名形象設計師張學潤 (Nelson) 及新進藝人歌手邱美薇(Chelffy) 於灣景花園商場(奇樂保齡天地)擔任美妍時尚文化8週年慶典活動嘉賓。主持該校保齡球會成立及IGB模特兒比賽宣傳。

梁俊軒曬「青龍白虎」警察當街截查

唱作歌手梁俊軒(Bonald) 早前參演葉念琛新戲 《溝女不離三兄弟》,角色是演譯麥玲玲的手下,跟陳奐仁講數。首次登上大銀幕的Bonald更為角色而紋上左青龍右白虎在兩臂,令他感到非常新奇。從未試過扮古惑仔的他更自爆拍完該角色之後,這個 「青龍白虎」幾日都洗唔甩,結果第二日穿上背心短褲出街跑步時,被兩名警察截查身份證,令他非常無奈。他笑言: 「今次好采兩個警察真係信我真係一名藝人拍戲,如果唔係,我真係水洗都唔清喇! 」看來這次截查,令到Bonald 對紋身有D陰影。

Bonald 不經不覺由加入男子組合SKY,到開始成為一名獨立唱作歌手至今,已經入行十年。自獨立後,曾於2010年推出首張個人唱片,當中有不少歌曲都親自作曲編曲。自言當時入行得18歲,是一名細路仔的他更透路近期忙於音樂創作。他說:「差唔多兩年多未推出新歌,所以今次再出,我都花咗好多時間去籌備新歌。」他更自嘲以前成個

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。