歲月友情演唱會海報拍攝(附圖輯)

鄭伊健、陳小春、謝天華、錢嘉樂和林曉峰(阿Lo),因為20年前合作拍一系列電影而成為好朋友。他們由當年幾個死0靚仔,搖身一變成熟穩重Family Man。伊健今年初娶老婆、嘉樂和小春分別在三月和七月榮升老豆,今年十一月五子將再添喜事,他們決定踩入紅館舉行《歲月友情演唱會》,更揚言一反傳統拒絕操肌,誓將演唱會變曬腩大會,分享男人的浪漫!

日前五位型男為演唱會在柴灣影樓拍攝海報,伊健、小春、天華、嘉樂和阿Lo先後抵達,首先各自穿以背心影單人大頭相,之後他們換上型爆黑色皮褸,Man味十足。期間他們互相借衫,又替對方襯衣服和指導擺甫士,比自己埋位更緊張。鏡頭後,阿Lo和嘉樂向新手爸爸小春傳授湊仔經,伊健和天華就分享潛水心得,有說有笑。期間他們更即興Jam歌,《友情歲月》、《戰無不勝》、《刀光劍影》和《一起飛》等幾首電影系列的歌曲,尤其是《友情歲月》時,小春唱主音時,伊健唱和音,阿Lo耍口技扮樂器聲,天華吹口哨,嘉樂打拍子,默契十足。

五子合體接受訪問時,首先互相恭喜一番,非常熱鬧,嘉樂說:「今年喜事特別多,首先係連鄭伊健都結婚,恭喜恭喜,然後到小弟,我做老豆,哈哈哈!最新鮮熱辣係小春都做埋老豆,真係喜事一件接一件!」伊健說:「十一月又有喜事呀!」嘉樂興奮地說:「今年我要做歌星!」天華亦說:「今年要踏入紅館呀!」此時小春電話響起,他轉身躲在一旁細細聲講電話,卻被嘉樂踢爆是他的老婆大人來電,還被伊健笑他「陳小親」,做了老豆之後經常拿著電話「親親」。阿Lo繼續搞笑:「我今年會跟佢哋四個入紅館……送花籃!其實我哋係踏入紅館開演唱會,構思和呢件事既大腦鄭伊健!」伊健卻爆料指原來他構思這個演唱會是因為小春一句說話:「其實本來大家話不如一齊搞個騷敍舊,玩吓啦!點知陳小春話紅館先至做,於是我哋咪去紅館囉!」

除了揀歌和排rundown,他們最緊張是邀請嘉賓一環,越數越多,三小時表演時間實在不夠,伊健說:「我地識咗20年,當初因為一部電影拉埋一齊,所以今次演唱會好想搵返拍過呢個系列電影既朋友嚟敍一敍!」雖然他們表示名單還未落實,但伊健日前出席活動時率先開口邀請戲中情人舒淇上台做嘉賓,至於另一位「情人」黎姿已結婚生BB淡出幕前,伊健說:「就算唔上台表演都會邀請喺觀眾席欣賞,一齊開心,仲想請莫文蔚、吳君如、朱永棠、吳鎮宇、萬梓良、李修賢、鄭浩南和張耀揚等等,真係數極都數唔晒!」

在演唱會晒肌似是例行公事,伊健每次開騷都會晒肌載歌載舞,他們五個豈不是30舊腹肌冧爆粉絲?嘉樂笑說:「興瘦和興晒六舊腹肌,都興咗二十年啦,今年我地一反傳統,騷肚腩!」語畢,五子作狀捧起肚子,阿Lo說:「幾時見過紅館開騷會有幾條茂利個肚腩凸咗出嚟?我哋要打破傳統!」近年因為陪老婆養胎,連自己都養了個小肚腩的小春當然最開心,他立即附和:「我有乜所謂呀!」

五子之中,伊健一直保持六舊腹肌,為這次紅館騷要他將腹肌變肚腩犧牲色相,嘉樂故意加以挑釁:「你夠唔夠膽呀,鄭伊健?」伊健為兄弟的確在所不辭,他捧起肚子立即示範。嘉樂踢爆有人會出爾反爾:「如果十一月真係咁樣,我真係佩服你哋,唔好陰陰地去密秘操弗,練六舊腹肌!」點知被伊健悉破奸計:「你唔好扮嘢啦,你唔想減之嘛!」其實拍海報期間,眾人都汽水零食不離手,嘉樂食炸雞髀和阿Lo食薯片,只有伊健勤做瑜伽動作,難怪嘉樂笑指他放棄一身健美線條實在有難度!