梁漢文拍《用力一抱》MV透露他的神級擁抱對象(附圖輯)

梁漢文(Edmond)早前在蘇梅島度假時,不幸被玻璃弄傷腳板縫了八針,日前已拆線並立即返回足球場,但他並非落場踢波,而是為了新歌《用力一抱》拍MV。拍攝當日天氣陰晴不定,而且非常悶熱,Edmond萬歲請食雪條和飲汽水為團隊降溫,更成為小演員的英雄,拉住他合照留念。

 

最近,為配合新歌《用力一抱》Edmond發起「抱抱運動」,從上月在雷頌德紅館舉行的Thank You演唱會開始,四出邀請好友親人與他擁抱並拍照放上網,分享攬到實的幸福喜悅。楊千嬅是「抱抱運動」首位女主角,他們在一個對於歌手極具意義的紅館舞台上,在12000觀眾前合唱後大力擁抱,而他首位擁抱合照的男星是老友蘇永康。Edmond說:「我同千嬅嗰張相好靚,抱嗰下非常自然,睇到友愛。同蘇永康嗰張就玩嘢,搞吓笑!」而他與太太Karen的擁抱就非常深情和浪漫。

 

在他心目中的神級擁抱對象,原來第一二位都是男人,他說:「我好想攬到費sir,費格遜,上次佢帶曼聯來香港,當時我代表香港藝人招待佢,但只有握手無擁抱,如果佢再嚟,我一定會爭取機會同佢用力一抱。而另一位好想攬既係我超級偶像傑斯,上次都只係見面咋!」

 

拍攝MV當日雖然Edmond傷口拆線後隱隱作痛,但他仍落力地演出,乖乖聽導演嘉萍安排,嘉萍亦很錫住他,不用他做高難度動作,她甚至親自在攝影機旁大聲讀歌詞讓Edmond對咀拍攝。得到導演的包容和愛錫,Edmond非常感動,收工前主動邀請導演嘉萍來一個探情擁抱,成為他「抱抱運動」的一份子。

 

Edmond說:「人與人之間好需要擁抱和握手表達關心,但長大後發現好多人擁抱和握手都似交行貨,有啲求其無乜誠意。呢首歌就係以擁抱做題材,希望大家珍惜愛錫既人,趁有機會就好好地用力地攬到實。我發起呢個『抱抱行動』,無論身在何地,就算做完騷喺後台周身汗,只要見到自己愛錫既人,只要互相一個眼神就埋去攬攬,然後影一張相留紀念,依家係放上微博分享,之後再儲多啲相就可以制作一張『大抱相』。

 

目前他最難忘是半年前與外祖母大壽時深情擁抱還啜咀,Edmond說:「當晚係婆婆擺壽宴,我哋出盡力擁抱,令我感到好釋懷。原來好盡情咁去表現愛錫另一個人既時候,係會有無窮無盡好深既愛喺心入面爆發,呢個感覺就係今次《用力一抱》既主題。可能我地成長文化,就算父親節和母親節與父母擁抱,都唔夠用力,有啲害羞和尷尬,長大之後都未試過用力咁攬實父母,但當試過一次真誠地擁抱之後,哈,嗰種正到痺既感覺會上癮架!」