鄭伊健《Beautiful Day》演唱會廣州站 林曉峰錢嘉樂站台全場爆笑

鄭伊健前晚6月8日在廣州體育館舉行《Light & Shadow 演唱會–廣州站》,全場爆滿。除了廣州的歌迷,還有來自北京,雲南和青島等歌迷專程捧場,令伊健非常感動。站在半空吊台上出場的伊健以《Beautiful Day》為演唱會揭開序幕,並一口氣唱了《Summer Love》,《打開你未來》,《心照》和《廿世紀的戀人們》等多首充滿正能量的開心歌,全場觀眾火速熱身,更站起來揮動螢光棒,之後伊健兩度大曬六舊腹肌令觀眾尖叫聲不絕,全場HIGH爆! 前晚是伊健首次踏足廣州舉行個人演唱會,心情特別興奮,他在台上說: 「我小時候成日到廣州,因為每次返鄉下探親都要先喺廣州親戚屋企住一晚再出發,最難忘當年間屋只有一個燈泡,但依家廣州進步咗好多,發展得好成功。而我嘅老師羅文,以前亦都喺廣州生活咗好耐先至搬到香港住,所以我好想喺廣州開演唱會。」 當伊健唱了半首《一起飛》時,好友林曉峰和錢嘉樂突然出場,令觀眾好驚喜,他們合唱《戰無不勝》和《友情歲月》時, 觀眾更跟住一齊大合唱,掀起全晚高潮。風趣幽默的林曉峰和錢嘉樂台上一唱一和搞氣氛, 林曉峰說:「點解我哋喺其他站只係唱一首半歌,嚟到廣州站我哋要唱兩首半呢? 咪因為伊健偏心廣州歌迷囉!」然後他率領觀眾玩人浪,場面壯觀。身旁嘉樂則笑說:「伊健每個站都帶一個人嚟,但今次竟然唔帶,呢個人係邊個呢? 我同林曉峰都有帶嘅。」觀眾大叫「阿嫂」,伊健在旁笑不攏,嘉樂笑說:「伊健依家好識玩架啦!」林曉峰玩押韻:「唔帶阿嫂,喺廣州可以玩到第二朝早!」全場爆笑,嘉樂亦笑說:「唔帶老婆,無人依依哦哦!」伊健被弄得哭笑不得,他搭着兩位的膊頭打圓場:「其實我係帶咗最好嘅嘢嚟,例如最好嘅歌,同埋最好嘅朋友!」 在電影《志明與春嬌》中,與伊健曾經有過一段情的楊千嬅,就拍了打氣片段給伊健,片中她更公然催促伊健生BB,她說:「恭喜你娶到個YOYO(蒙嘉慧)咁好嘅老婆,雖然你哋話唔生,但係命裏有時終須有……」伊健緊接上台唱《動地驚天愛戀過》,全場起哄。伊健表示很多歌迷靠他的金曲《一生愛你一個》追女仔和求婚,然後全場大合唱。除了情歌,他還唱了一些代表自己不同時期的歌曲,他說:「由細到大我都好鍾意聽歌,每次聽到舊歌都會勾起好多回憶,就好似喺我人生接受磨練嘅時候就有《有你便有我》。」

「安哥」時,伊健就一邊歌一邊將T恤和攬枕等紀念品拋落觀眾席,台下歌迷爭相搶要,台下一陣騷動。完騷後,伊健到酒店出席慶功宴,期間有歌迷從場館追到會場拉著他合照和簽名,就連演唱會導演錢國偉亦被圍攻。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。