黃夏蕙、林雅詩、馬天樂賣旗 幫傷健人仕募集善款

藝人黃夏蕙、林雅詩、馬天樂今日出席「路向四肢傷殘人士協會」慈善賣旗籌款活動啟動禮。雖然天氣高達34度,但亦無減三位藝人對慈善嘅熱誠,仍不遺餘力,在街上呼籲各街上路人募捐、為傷殘人士出一分力,期間多名路人爭相要求拍照,募集到很多善款。

夏蕙BB更主動走入多間商舖呼籲店主捐款,店主們都同夏蕙BB有傾有講,影相留念,仲贊揚夏蕙BB夠善心!
夏蕙BB雖稱自己今年八十幾歲,但佢希望趁自己仲健康,有氣有力,可以以自己嘅知名度去感染更多身邊嘅人去做多善事,用生命感染生命,活在當下,做更多有意義嘅事。
林雅詩更稱自己都好耐無做義工賣旗籌款,平時做慈善活動多數都係表演,探訪老人院等等。呢次幫助賣旗籌款,係覺得好有意義,可以幫助到啲傷殘人士自力更新,希望各粉絲們可以同佢一齊,有錢出錢,有力出力去幫助呢班有需要嘅人。
「路向四肢傷殘人士協會」這間機構,是為這群四肢傷殘的朋友提供全面性的服務及協助,鼓勵他們由離開醫院到重投社區。在缺乏政府的恆常支援下,「路向」已服務近1,000位嚴重傷殘人士。

捐獻截止曰期為2017年8月25日。

請大家:
1.親身到7-11出示下列條碼捐款
2.郵寄支票
3.滙豐銀行存款,456-531623-838

支持「路向」多多益善,少少無拘,施比受更有福。感謝大家。
*捐款港幣$100或以上,可申請退稅收據 *請致電2330 6308專人為閣下安排。

善款用於:
1. 支援全癱或嚴重肢體傷殘人士重投社區
2. 免費代維修輪椅
3. 訓練嚴重肢體傷殘人士發揮一技之長。

想了解「路向」更多

www.4limb.org
https://www.facebook.com/directionassociation/

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。