聖安娜妹妹”沙律妹”登場

Charlottle_ (13)

中秋佳節又到喇,又係月餅廣告開始在不同媒體平台出現既時侯喇,最近發現喺電視上見到一個非常精靈既小妹妹,同林嘉欣一齊賣月餅廣告,妹妹對白仲多過林嘉欣,最後對白仲話問”你地又想我祝福你D咩呀”,可愛程度爆曬燈。

Charlottle_ (11)

原來佢就係只有年僅五歲既小妹妹Charlottle(曾綽嶢),又稱”沙律妹”,廣告一出街,全城都大讚佢好可愛同超得意,原來沙律妹來頭不少架,曾獲得(新傳媒集團) Sunday Kiss SuperKisstar 2015冠軍,拍攝Sunday Kiss online一連13集節目”沙律妹真人騷”,2016 Arena kids swim wear硬照廣告,ikea家俬電視廣告,大家樂黃子華「鐵板旋風.西班牙栗飼豬」電視廣告,以及最近期同林嘉欣一起拍攝既聖安娜月餅電視廣告,聖安娜妹妹(沙律妹)就誕生左喇!

Charlottle_ (1)

Charlottle_ (5)

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。