Soojin 徐穗珍首度來港舉辦粉絲見面會 叫粉絲用利是錢買飛入場支持


Soojin徐穗珍以Solo 歌手於去年11月出道大受歡迎,新歌《AGASSY》迅速獲得千萬點擊,近日承勢宣佈舉行粉絲見面會,香港成為其中之一! 徐穗珍的性感可愛形象,一直深受粉絲追捧,所以非常期待與香港粉絲們首次見面:「我現在努力學廣東話,希望大家到時聽得明我講咩!我依家識『我愛你』、『好可愛』呢兩句,歡迎大家多啲同我講。」

呢次訪港除了與Fans「約會」外,更揚言秘密出巡搵靚景打卡:「我知道香港夜景好靚,所以好想出去影相打卡,希望到時可以偶遇粉絲們!呢次行程都好緊湊,完成澳洲站就要嚟香港,所以依家同經理人爭取留多幾日比我係香港放假。」

剛剛渡過農曆新年,徐穗珍表示希望有機會參與其中:「上網學廣東話時,睇到好多『新年』嘅相片,原來香港過年咁熱鬧,有機會都想親身感受一下!」

徐穗珍亦得知香港派利是傳統與韓國不同,笑說:「我好多年冇收過利是,希望粉絲們『派利是』,用利是錢買飛支持我嘅Fan Concert,等我到時派翻福利比大家!」


2024 SOOJIN 1ST FAN CONCERT TOUR ‘Flowering’ in Hong Kong

日期:2024年3月15日
時間:8 PM
地點:STAR HALL, KITEC
票價:HKD1680 / HKD1280 / HKD880
售票日期:2024年3月1日 10AM
購票平台:www.hkticketing.com


浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。