(美容達人楊佩佩)捉緊聖誕,捉緊留住肌齡嘅黃金時刻,就要用 OROGOLD 「24K純金抗衰老護膚系列」

 

呢排臨近聖誕節,真喺超多活動啊!雖然捱夜,不過姊妹們大家都要keep住個靚樣啊!抗衰老產品永遠喺最值得投資嘅!

 

捉緊聖誕,捉緊留住肌齡嘅黃金時刻,就要用 OROGOLD 24K純金抗衰老護膚系列」

選用意大利🇮🇹進口嘅24K金,

在特設嘅美國實驗室嚴格製造

24K抗衰老眼部精華素

以突破性嘅科技研製,蘊含24K純金,卵磷脂及維他命C,有效緊緻眼部幼嫩嘅肌膚,撫平魚尾紋,質地滋潤,容易吸收,我每次都係用一元硬幣份量,搽咗上去好快感覺到緊緻咗好多,對眼即時精靈曬!

24K 維他命C強效精華

蘊含金箔及其獨特配方包括抗氧化劑,豐富嘅維他命C與視黃醇棕櫚酸酯,針對暗斑、細紋及改善眼周浮腫功效顯著,有效提亮膚色,減少倦容

,用咗一個星期之後,肌膚明顯回復彈性,膚色均勻,白淨透亮,眼周感到更加緊緻,無咁浮腫,就算唔夠訓,依然睇落容光煥發!