(美容達人楊佩佩)轉天氣必用Infinity四葉草多重修護水霸奇蹟維他命B3精華,保濕同時抗敏!

天氣時冷時熱,皮膚都變得好容易敏感,所以要選用合適嘅精華,保濕同時抗敏,增加返肌膚嘅防禦力先得!

最近用緊 Infinity四葉草多重修護水霸奇蹟維他命B3精華,喺一枝功能多元化嘅精華,蘊含多項美肌成份,包括維他命B3 、透明質酸鈉、枸桔果提取物、煙醯胺及甘油,分子細有效直入肌底層補充水份,保濕同時鎖水,增強皮膚屏障功能,減少皮膚水份流失,增加肌膚防禦力;減低皮膚易敏感狀況,仲有控制油脂分泌及均勻膚色功效,就算敏感肌都可以放心使用!

 

我每次搽大概三滴嘅份量,質地清爽,容易吸收,搽咗一排之後,就算轉天氣嘅時候,皮膚冇咁容易敏感,皮膚好水潤白淨!

購買連結:https://www.myprincessyoyo.com/product-4328.html

Facebook: https://www.facebook.com/infinityskincare/

Instagram: @infinityskincare