李鈺菲抱不平為音樂老師發聲 10月10日開演唱會希望唱出星格精髓

歌手李鈺菲Fiona 日前在網上Facebook 群組見到有人評擊高晨維Cleo老師無料到(唔覺得佢好有料) 。Fiona 就以星格流行音樂學院學生為高老師發聲,她說:在星格流行音樂學院曾經接觸過兩位老師,佢地教學方法係比較由淺入深易明,例如易明既開聲方法。

作為學生,對星格流行音樂學院非常有信心,入讀格流行音樂學院之後,老師表示星夢傳奇 GiGi 都是讀星格流行音樂學院,所以令我更加希望在格流行音樂學院繼續學習,在音樂和唱歌上更加追求進步。

李鈺菲黎緊10月10日都會開自己的演唱會,李鈺菲之《夢菲凡》演唱會,李鈺菲:我自己希望能夠將在星格學過的精髓,發揮在 10/10/2021李鈺菲之《夢菲凡》演唱會上,而且希望所有我李鈺菲fans 能夠識目以待這個演唱會。自上次幾年開個唱,近幾年都很少在台上演出,搞到有啲壓力,話曬跟頭跟尾,大小事都要知都要處理,又要同人傾等,睇場,音響等,自己好似一個CEO咁,還要唱歌呢,希望順順利利。

 

 

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。