倪辰Lala 看中比特幣投資當儲錢咁 相信有升值潛力


倪辰Lala今日到旺角波鞋街出席虛擬貨幣交易平台Coingaroo 賣幣袋鼠專門店宣傳活動,活動上接受負責人送贈價值26萬的Bitcoin(比特幣)贊助。

Lala: 好感恩得到客戶嘅支持,對我第一個音樂會打下一支強心針!可以放心了!大家經過旺角可以好似我咁,放鬆心情入黎飲番杯Coffee(免費)哈哈!

我知道買滿指定金額仲會有專車接送的服務,非常貼心!

(其實點解會搵Bitcoin去投資呢?)因為認識咗coingaroo之後,佢哋有一對一專人服務,所有嘢都容易明白好多,加上交易$0手續費,立即就吸引到我做投資了!加上我係會長線持有的,好似當儲錢咁!相信有升值潛力!我的音樂會都會接受Bitcoin 支付形式,都鼓勵大家可以用呢個付款方式

另外今個月尾拍新歌《無床共枕》MV ,今次搵了音樂會監製幫忙拍攝,都係第一次合作,希望拍出嚟會有新嘅火花帶俾大家!

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。