UTO娛樂| 超人的能量 | 林超榮:打針,無藉口

一週股市龍門陣,星級股評家,左起:驍騰原,黎家聰,陳顯歷,温冠麟,岑智勇,李慧芬,林家亨,朱紀菲,聶振邦,温傑,諸人進,巨鯨,楊德華 & 劉勝鈞。

snowcare

【防疫絕招】終於有直接噴霧人身體殺菌嘅產品,仲可以殺滅空氣中嘅病菌。

【UTO娛樂|超人的能量|林超榮】打針,無藉口

  我打針之後,把報告放上朋友群組。

一位年輕導演回應:「乜你唔驚!」

「打支針,有乜咁驚!」我話:「萬一樓上樓下,有人感染,全幢大廈住客隔離,強迫入竹篙灣十四日,那就唔慌唔驚。」

「點解你唔打?」我問。

他說:「因為我有三高,不敢打針。」

朋友圈,有三分二未去打針。

藉口一,年紀大,內地都不鼓勵年過六十歲的人去打。

忽然之間,又咁支持內地政策。

藉口二,我驚有隱疾,唔怕一萬,最怕萬一。

平時大魚大肉,暴飲暴食,又唔驚出事。

藉口三,我等埋個驗身報告就去打針。

不過去驗身之前,先去買保險,唔知有無得claim。

藉口四,我自細都好驚打針。

係咯,即係自細都有打,打完就唔驚啦。

藉口五,我上網book啦,點知爆滿。

為何不去私家醫生打啦,不用排隊。

朋友恍然大悟,才知道,去私家醫生處打針,不用畀錢。他成日搵着數,竟然走寶。立刻預約去打針,仲叫埋菲傭一齊去。

我打了針之後,感覺做個良好市民,再加上,安心出行,一家五口行出街,有如一個五行八卦陣,百毒不侵,病毒彈開。

各地政府都鼓勵民眾打針,有派錢,有放假,又送飛機票!好像呵小朋友打針似的。不打針,病怎會好,小朋友都明白的道理,成年人竟不知道。

全世界疫情隨時反彈,疫苗短缺,蘇州過後無艇搭,到時後悔莫及……

林超榮

 

 

點擊:”菲一般講股”。

陳卓瑩新歌「不遺餘力」呼籲社會關注抑鬱症,剪接訪問:https://www.instagram.com/p/CH-uaKIBUxy/?igshid=tpgwp5v03mdp

 

#林超榮 #超人的能量 #UTO娛樂 #濟記飯堂