樂隊「初久」主唱Meimei 投身主播搵真銀幫補音樂


國際直播龍頭平台BIGO LIVE進軍香港市場,在大手筆在中環買下廣告看板,提供旗下主播優質曝光,日前特意邀請Amy、Meimei拍攝廣告。樂隊主唱陳美瑩Meimei網上翻唱容祖兒金曲搵真銀


Amy 透露網上Fans太熱情,突然送上六位數禮物,嚇到她立即Offline不懂應對:「可能大家網上講嘢都會自在啲,咩都敢同你分享,試過有人同我講佢『變性』心路歷程,聽人講嘢成為我網上最大職責。」笑言不時「轉台」,與世界各地網友交流:「杜拜、南美、東南亞fans都有,其實大家關係似朋友,依家疫情就要網上見面,我都希望快啲通關去旅行,咁我就逐一拜訪佢地,順便環遊世界開吓眼界!」

同場的樂隊「初久」主唱Meimei:拍攝廣告初時自己表情略為生硬,但很快便放鬆心情,擺出不同Pose。Meimei表示疫情期間「搵食艱難」,很多騷都被逼取消,為幫補支出轉投主播行列搵真銀:「坦白講,做主播搵得仲多,不過我唔會放棄做音樂,雙線發展係冇問題,反而令更多人接觸到自己嘅音樂,係另類宣傳。網上啲Fans成日點唱容祖兒嘅金曲,而佢又係我偶像,如果有幸同佢合作真係死都願意。」


Meimei就話為音樂「捱世界」,為慳錢自己落手落街裝修Band房:「其實所有做音樂嘅都明白呢啲苦況,我試過自己搬樂器去出騷,為慳貨車錢慢慢行去,搞到個妝都融晒。依家最想上Chill Club唱歌,作品上到電台榜,我會努力向呢個目標努力。」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。