國際直播龍頭BIGO LIVE 進軍香港 力捧主播耀眼國際


國際直播龍頭平台BIGO LIVE進軍香港市場,大手筆在銅鑼灣 SOGO買下廣告看板,提供旗下主播優質曝光,日前特意邀請Mixsh、江沁兒和Namnam拍攝廣告。才發現BIGO LIVE主播各個都有不同的迷人特色與故事。

中菲混血兒Mixsh在非洲出世,精通多國語言,笑指「非洲」才是自己「主場」:「其實非洲好多人玩BIGO,加上我識講中文、英文同當地語言,好多非洲嘅Fans都會專登支持我,問吓香港其實係點嘅、有咩好食,我成為咗佢地眼中嘅『香港推介大使』」。

江沁兒為舞台劇演員,但受疫情影響轉戰網絡世界,幸而得到網友支持賺得盤滿缽滿:「起初都以為得幾千蚊收入,又或者當Part Time咁做,但係好多Fans都支持我,情人節收到超過送六位數嘅禮物,令我非常感動!其實我直播都係講吓舞台劇嘅花絮,又或者隨時比佢地點唱,總之將舞台嘅表演轉移到網絡平台。」

同場的Namnam表示自己第一次拍攝廣告,心情難免緊張,笑言自己仍是學生身分,向性感Say No:「其實我都想試多啲,習慣對鏡頭之後可以拍吓電影、做吓節目主持,始終仲係學生,所以唔會太性感,最多露吓『隙』已經係極限。」

Mixsh坦言網絡世界「咩人都有」,遇到怪叔叔有應對方法:「其實平台都有管理員,真係好『核突』係可以踢佢地走嘅,但大多數都係口花花冇咩惡意,同佢鬥大嚇走佢!好似有人問我賣唔賣著緊對絲襪,我話十萬一隻你係唔係買先!」

關於 BIGO LIVE 直播
BIGO LIVE 係全球增長得最快的直播社交平臺之一。用戶透過即時直播,與來自世界各地的人分享生活時刻,以他們的才藝同全球觀眾做朋友。2016年3月推出之後, BIGO LIVE 已經在 150 多個國家/地區擁有大約 4 億使用者,目前係直播行業的市場領導者。根據資料調查公司 Sensor Tower 在 2020 年底公開的全球非遊戲類 APP 營收排行當中,BIGO LIVE在總銷售榜上位居第 10 名,並且在 Google Play 的名次更是高達第5名。

BIGO LIVE 在2021年穩定拓展世界版圖的同時,亦將同時深化華語區的發展,加大對於區域主播的招募力道,提供穩定的發展軌跡以及龐大的全球曝光資源,讓主播能透過平台被全世界看見!

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。