UTO財經|【#閃令令X賣盟品味直播】打造香港電商平台

一週股市龍門陣,星級股評家,左起:驍騰原,黎家聰,陳顯歷,温冠麟,岑智勇,李慧芬,林家亨,朱紀菲,聶振邦,温傑,諸人進,巨鯨,唔楊德華 & 劉勝鈞。

snowcare
【防疫絕招】終於有直接噴霧人身體殺菌嘅產品,仲可以殺滅空氣中嘅病菌。

UTO財經|#閃令令X賣盟品味直播】打造香港電商平台

什麼是「賣盟」?

2016年三大電商巨頭阿里的馬云、小米的雷軍和京東的劉强東在不同場合都不約而同提出來,零售的本質只是簡單的人、貨和場的三角關係,消費者(人)在渠道(場)上購買商品(貨)的商業活動。

「賣盟」集合全香港所有直播帶貨平台,將正貨放在網上讓貨主直接銷售到客戶手上。當然簡單的系統,背後有著fintech嘅技巧,和物流管理架構。實現「應收e」,「採購e」,「賒借e」,「付款e」,「宣傳e」和「零售e」等服務。

節錄自「邵志堯」Capital資本雜誌專欄文章

MediaX 業務包括市場拓展、客情維護、平台渠道和執行統籌服務,運營網絡藝人及KOL的線上平台及內容生產,提供客戶在香港、澳門以及中國內地的數位化業務全鏈路服務。

直播帶貨(去片)!
https://fb.watch/4McunQscez/

電商平台專頁:
Skyyer MediaX 數字媒體
https://www.facebook.com/Skyyer.MediaX

直播網購站:
Skyyer MediaX 數字媒體

https://www.skyyermediax.com/

賣盟電商平台專頁:
https://www.facebook.com/groups/UTOfinance

直播產品:
1)Merry Lane 18頭白瓷茶具配泡沫彩盒包裝
https://www.skyyermediax.com/product/8mRnhweBDkf1AAbD

2)Kool – 矽膠湯勺(4支)
https://www.skyyermediax.com/product/PGYnlG3T64431hBu

3)JNC 不鏽鋼廚房刀具系列
https://www.skyyermediax.com/product/b3oxGY7F3AsKAXY9

4)JNC 萬用煮食煲 1.2L
https://www.skyyermediax.com/product/xWbiRAb9JrhvaVip

小食
5)秘製澳洲青邊鮑
6)沙薑雞腳
7)鮑汁鳳爪
8)花旗參片煲 竹絲雞湯
9)鮑汁北菇扣鵝掌

主菜:(用JNC 萬用煮食煲 1.2L)
10)咖喱牛肉爽
11)皇牌咖喱雞
12)醬油豬手

甜品
13)杏汁雪蓮子燉雪耳
14)川⾙海底椰燉雪梨
15)配料 XO sauce(幟哥首創龍蝦XO醬)

(A) 買滿$500免運費, 不夠便加$60運費

(B) 龍皇產品, 需要到分店取貨, 請記住選擇分店地址,
客人購買後, 憑訂單於以下7間分店可以取貨:

龍皇酒家
(1) 香港銅鑼灣告士打道280號世貿中心12樓
(2) 九龍觀塘開源道64號源成中心2樓
(3) 九龍太子道東638號Mikiki商場1樓110舖
(4) 九龍紅磡黃埔花園第8期黃埔美食坊3樓1號舖
(5) 新界葵涌葵昌路72-76號活@KCC 9樓全層

龍璽
(6) 九龍柯士甸道西1號環球貿易廣場101樓C舖

龍袍
(7) 香港灣仔港灣道30號新鴻基中心2樓2C及2D號舖

留意! 取貨是有時限, 為期7天,
如3月31日及4月1日訂購, 在4月9日開始才能取貨, 直至4月15日;
如4月2至6日訂購, 在4月12日開始才能取貨, 直至4月18日;
如4月7日訂購, 在4月13日開始才能取貨, 直至4月19日

(C) 可直接在右下角QR CODE掃描進入購買產品
(D) 付款方法: 可用轉數快或銀行入數
(E) 如有任何查詢, 可以Whatsapp聯絡 97216921

閃令令x賣盟直播帶貨主播宣傳Q&A

人物:全港首對空姐雙妹嘜直播主
Konner 亮晶晶,Starry 閃星星
金牌直播主Patrick 口罩蒙面俠

Q1.Konner,Starry孖妹為何由空姐轉型做直播帶貨?

因為疫情關係,我哋多咗好多時間,與其無所事事留喺屋企,不如搵一啲野做充實下自己。其實我哋兩個一直都有做開直播,隨着一啲品牌嘅邀請合作影相居多,開始諗吓會唔會仲有其他形式可以推介我哋覺得好用嘅產品比觀眾!所以我哋就喺一個平頭開始着我直播帶貨嘅工作!


Q2.Konner,Starry孖妹如何挑戰觀眾下戰書,達到百萬營業額送福利?

我哋都希望直播帶貨會做到成績,所以就想同大家玩下挑戰,嚟個挑戰。如果我們可以達到500,000營業額,就可以着泳衣做yoga~~妹妹比較叻Yoga, 星星呢就比較唔識嘅,一個呢一個唔叻你做yoga嘅組合應該好大突破㗎~


Q3.Patrick的口罩蒙面俠封號的由來?成為金牌直播主有何秘訣?

最初開設專頁時只想幫助口罩業界及多捐贈口罩幫助有需要的人,那時候沒有什麼資源,只是玩票性質就開始了。小時候看美少女戰士有一個叫禮服蒙面俠的角色,如果他戴上了口罩會不會成為口罩蒙面俠呢?

一個好的直播應該將事物的真相帶到觀眾面前,無論是貨品、人物、事件也應該真實而全面的呈現在觀眾眼前。那時候我就開始邀請不同的口罩廠老闆訪問、參觀口罩廠等等將這些資訊公開。大眾對這些內容有興趣,自然就會被吸引過來。

Q4.香港直播帶貨主播的發展情況如何?

香港直播帶貨其實冇內地發展得咁好,近年來內地電商行業的潮流,我相信你哋也聽過 薇婭、李佳琦等等非常出名做直播帶貨嘅傳奇。但係隨着新冠疫情嘅爆發,其實好多人嘅消費模式都改變左,而家都多咗好多人睇網上直播介紹產品~

大家都認為應該轉型做網上行銷,所以會出現好多微網紅或者素人直播帶貨嘅現象,但係要脫穎而出係一啲都唔容易。所以希望我哋都可以成為其中一員,喺直播帶貨上做一點好成績。

Q5.直播帶貨平台的競爭大,如何提升直播主自身的吸引力,造好業績?

我認為要做得好產品本身嘅質素要好啦我哋對比產品嘅了解,都要有好好嘅認識啦,但係最重要嘅一定係我哋嘅分析啦同埋用後嘅真實感受,我哋係真實用家會有一個好確切嘅感受,可以用第一身嘅感覺去令到觀眾好似一樣都用緊同一個產品亦都好想用那個產品!同埋我覺得平台上嘅宣傳都好重要嘅,有一個好嘅宣傳令到多啲人知道嗰個平台都可以增加到更多嘅營業額~

Q6.未來直播帶貨的發展方向?(會否到國內發展?)
希望嚟緊可以有多啲機會可以試更多唔同嘅產品,想透過我哋兩個去表現更多產品嘅特性比唔同嘅觀眾,如果係我呢就比較想試吓推介名牌手袋~ 或者例如可以實測下航拍機~我覺得多啲有趣嘅產品體驗可以令到觀眾更加了解我哋兩個同埋更加有興趣試吓更多唔同新嘅產品令到乏味嘅生活都變得好開心多姿多彩~

宣傳短片:

✨空姐雙妹嘜約定你✨

「閃令令X賣盟品味直播」今晚 8 點,有我哋空姐雙妹嘜 Brightstarstar 同 #Konner,仲搵埋 口罩蒙面俠 一齊做直播,有齊美食、廚具、茶具,今晚見喇!
https://www.facebook.com/watch/?v=2553275804966200

🌟 Konner 亮晶晶 提提你🌟

「閃令令X賣盟品味直播」專場,由我 #Konner亮晶晶 同 Brightstarstar 呢對空姐雙妹嘜,仲有 口罩蒙面俠 一齊介紹靚靚茶具。約定你聽晚見!
https://www.facebook.com/watch/?v=1132920930502769

🌟 Starry 閃星星 提提你🌟

星期三晚 8 點,「閃令令X賣盟品味直播」專場,有我 Brightstarstar 、 #Konner亮晶晶 同 口罩蒙面俠 介紹一系列廚具俾大家。約定你,星期三見!
https://www.facebook.com/watch/?v=460088818631426

🦹🏻‍♂️ 口罩蒙面俠話你知 🦹🏻‍♂️

Skyyer MediaX 同 賣盟 星期三 (3月31日) 晚上8:00 「閃令令X賣盟品味直播」,有我 口罩蒙面俠 同空姐雙妹嘜嘅 Brightstarstar 同 #Konner 為大家介紹不同好味又方便嘅美食、湯水同糖水。千祈咪錯過呀!
https://www.facebook.com/watch/?v=358045595468667

直播帶貨(去片)! https://fb.watch/4McunQscez/

平台: Skyyer MediaX 數字媒體 https://www.facebook.com/Skyyer.MediaX

賣盟 https://www.facebook.com/groups/UTOfinance


圖片來源:網絡

#UTO財經 #菲一般講股 #賣盟 #空姐雙妹嘜直播主 #亮晶晶 #閃星星 #口罩蒙面俠 #Konner #Starry #香港電商平台 #SkyyerMediaX數字媒體 #閃令令 #龍皇酒家 #甜園 #JNC #Kool #MerryLane

「TG」炒股同學會 | 菲一般講股
https://t.me/UTOFINANCE
個股全方位,專家教路。
入貨價,止蝕位,追擊升幅大拆解。

影片:點播網易朱紀菲訪問冼國林片段。

陳卓瑩新歌「不遺餘力」呼籲社會關注抑鬱症
剪接影片:https://www.instagram.com/p/CH-uaKIBUxy/?igshid=tpgwp5v03mdp