天堂鳥Tyrese 帶Bingo 揀年桔

女子組合Bingo成員關嘉敏Carmen 和陳康琪Odilia日前接受香港開電視節目《娛樂頭條Enews Headline》訪問,順道參觀桔園,寓意新一年大家大吉大利。講到揀年花,梗係要搵來選桔達人天堂鳥嘅Tyrese啦,佢仲教大家挑選蝴蝶蘭,畀咗唔少貼士。至於Carmen 同Odilia兩人都表示過往新年都會到花市買花,可惜今年受疫情影響,為了安全起見,都會盡量留在家中。

談到去年的成績,Carmen表示十分難忘,能夠跟前輩合作。她說:「好開心上年可以和農夫拍戲,因為佢哋係我偶像,我好鍾意C君,喺佢哋身上都學到好多嘢!」至於Odilia則表示希望牛年Bingo可作多方面發展,她謂:「我哋Bingo都會繼續以唱跳路線發展,嚟緊陸續都會有新歌推出,希望大家多多支持!」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。