倪辰Lala 上艾力節目分享愛情故事


倪辰Lala 喺情人節之前同艾力Eric Youtube channel做咗個咁特別嘅訪問。其實佢尋日行咗好多花店,搵咗好多花包括玫瑰百合康乃馨,但係最後都揀咗銀柳。其實銀樓嘅外表好似桃花,但係寓意呢就係寓意你有銀又有樓。希望新一年倪辰同艾力兩個人都有呢兩樣野啦哈哈。而且今次係她人生中第一次送花比男仔。


咁今次上去艾力Eric既《男女感情課》節目,分享大家嘅感情故事,喺呢度我都會同大家分享其他人嘅收兵故事哈哈~話說上兩年我去咗個台灣直播女性朋友屋企住,從而知道咗佢嘅每日日程。每朝起身輪流打電話俾佢收嘅兵,甜言蜜語、噓寒問暖。每日用成三個鐘做呢啲嘢,但係我自問就做唔到喇,雖然我好女仔既外表,但其實個性好男仔。同艾力雖然識咗唔耐,但係今次上去個節目可以暢所欲言講到自己心底話真係好開心,我喺呢度都祝大家情人節快樂啦。

喺節目入邊倪辰做咗好多心理測驗,亦都講咗好多真心話,希望大家到時留意她嘅訪問啦(笑)

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。