姜濤變身「潮男」擺天然呆Pose拍FILA廣告


入行短短兩年的姜濤,早前頒獎禮獲得「我最喜愛男歌手」獎項,風頭一時無兩,近日被潮流運動品牌FILA FUSION再度邀請,拍攝新一季系列廣告,更以姜濤的音樂歷程做主題,令他重新感受蛻變的自己。

姜濤表示自己仍有不足,但會努力做好每一個工作,積極為未來奮鬥:「其實今次廣告同我都好似,起初攝影師都叫我擺番啲天然呆嘅Pose,回憶翻好似剛剛入行嗰陣,好多時未了解到發生咩事;到依一刻發現自己唔係新人喇,要Move on冇人再比機會你去試,要更加有自信去做每一件事,所以去到拍攝後半段佢地叫我眼神要肯定啲!哈哈,不過我都唔知做唔做到品牌嘅要求。」

由樂壇新人獎晉身做「我最喜愛歌手」得主,地位急速變化,姜濤亦要重新適應:「好似就嚟過年,以前我係負責逗利是,依家經理人同我講,過年開工要派利是比工作人員,我都覺得怪怪地、未習慣,但係成長過程就係咁,慢慢去學囉,而且身邊嘅人真係幫咗我好多,派比大家都係開心嘅。好在過年前接到呢個廣告,當做幫補吓啲利是錢。」

今次拍攝鞋款極為「矜貴」,未正式推出已掀起炒風,姜濤拍廣告亦不忙為兄弟謀福利:「呢款鞋都有好多隻顏色,我就問品牌可唔可以每款都比一對我,我要送晒比身邊嘅兄弟,當係新年禮物囉!又或者過年前比晒佢地,過年有新鞋著,襯番個隊型出嚟。其實新年都係開工,都唔敢周圍去住,如果攞到幾日假,想好好休息吓,諗吓有咩音樂靈感,來年從新出發。」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。