(美容達人楊佩佩)最近用緊尊貴韓方護膚品牌Eoyunggam 御容鑑嘅「滋氧煥顏系列」,超正啊!

踏入秋天,皮膚變得越嚟越乾~

係時候要換返滋潤啲嘅護膚品喇~

最好就係滋潤肌膚同時抗氧衰老!

尊貴韓方護膚品牌Eoyunggam 御容鑑嘅「滋氧煥顏系列」就最適合喇!

有多種珍貴嘅東方草藥,以專利提煉技術提煉上品藥材~

提煉產量不足1%嘅稀有品種「金人蔘」作主要成份~非常珍貴!

「金人蔘」比普通人蔘皂苷高1.8倍!

具有強大嘅抗氧化同抗衰老功效㗎!

洗完面後,第一步我會用滋氧煥顏激活精華,

蘊含金人蔘精華,有滋養同保持肌膚彈性嘅功效,皇牌導入精華分子微細,極易被肌膚吸收~有效活化肌膚細胞,激活肌膚自我修復力,

調節返皮膚最好嘅狀態~

咁之後搽嘅護膚品就更加吸收同發揮到最大嘅功效啦!

早晚我會用滋氧煥顏24K黃金精華,蘊含24K黃金成份,加強返營養導入滲透,促進皮膚新陳代謝,排走毒素~修復受損肌膚撫平細紋,搽咗上去塊面,仲比平時更加細緻柔滑添!

跟住再用埋滋氧煥顏賦活面霜,加入高濃度嘅桂圓萃取,有效加快修復肌膚~撫平細紋改善初老症狀、舒緩鎮靜肌膚、維持水油平衡~

我用咗一排皮膚變得更滋潤柔滑,好有彈性~面部更緊緻同勁有光澤啊!

銷售點

莎莎獨家發售