【UTO財經】朱紀菲:從「新興經濟股」角度看 VAR LIVE HK(上)

一週股市龍門陣,星級股評家,左起:鄧乙己老師(玄學家),驍騰原,温冠麟,楊德華,聶振邦,朱紀菲,林家亨,岑智勇,陳顯歴,黎家聰 & 鄭希鈉。

snowcare
【防疫絕招】終於有直接噴霧人身體殺菌嘅產品,仲可以殺滅空氣中嘅病菌

【UTO財經】朱紀菲:從「新興經濟股」角度看 VAR LIVE HK上

早在2018年VAR LIVE已登陸香港,小篇在介紹VAR LIVE之前,曾做過資料搜集,亦跟前輩傾過,希望先跟大家談論一下射擊運動業界發展,讓大家感受一下過去現在未來,文中或有不足之處,敬請各路師兄多多包涵,正所謂萬丈高樓從地起,小編不想堅離地,純出膳稿介紹,所以本文以玩家角度出發,看VAR LIVE HK。

王敏德 《飛虎》 劇照

 

介紹射擊業務版塊

IPSC,wargame,CQB,都是射擊運動嘅名稱,熱愛射擊運動嘅朋友一定熟知,或在電視電影相信也有聽見過,亦會感到是一些很專業嘅名詞。

電視劇 《飛虎1》 劇照

 

簡單比一個入門概念大家,認知,IPSC,你可以去睇下張國榮主演嘅鎗王電影,Wargame,建議去睇電影Black hawk down,CQB,你可以去睇王敏德嘅飛虎,當然最好睇埋海豹突擊隊,呢套電影集合以上三種元素集結而成,所有畫面,技巧之高,令筆者看到嘡喤咋舌,加上前海豹突擊隊員參演,現實戰事改編,發生戰亂地點現在你還可以在新聞上實時見到畫面或消息,哪些戰場正跟你在地球上同一條timeline上同時同步存在發生,再加上實彈拍攝,已經代表一切戰爭片嘅精華所在。

電影 《海豹突擊隊》 劇照

 

你可能又會有老手嘅想法,認為小篇係想講上面三類射擊運動嘅發展史,或市場定位,又偏峰一點去講下射擊朋友行頭恩怨,其實你已全部知道掌握故事,不用你多講囉,小編希望各路英雄暫無需上綱上線,或扣我帽子做sales,請安靜一點,就當老兵回首,跟菜鳥分享一下往事吧,老實講,由當年大煙囪到付費野戰場,到現在室內迷宮場地,射人射靶,都已發展過去了,煙燒雲散,俱老矣。

電影 《海豹突擊隊》 劇照

 

專業,老手,菜鳥,花生友,小編現在想入正題,本文上集不是想講VAR LIVE嘅投資價值或市場主導地位,(但簡單而言,上述講嘅形式在市場上只屬舊經濟股,指舊有行業,例如建築,物管,零售,新興經濟股指阿里巴巴,騰訊,小米等等發展無限,如何賺錢留待下篇再提),VAR LIVE 當然屬於新興經濟股,當頭起,並可以解決上述三個射擊界別嘅問題,講真,你今時今日去看一眼廣華街,還有多少鎗店?軍服店?元朗還有多少個野戰場?觀塘室內場尚餘多少?市區租金昂貴,場地有限制,被迫愈變愈細,曾幾何時,CQB乃射擊王道,但亦只能去打室內謎宮,很搞笑。

電影 《美國狙擊手》 劇照

 

傳統舊思維樽頸位 難創新

場地限制了發展(好少老闆會經常改動場地,花錢費時,拖老闆後腳),令玩家趣味減少,還有最大問題,客源,消化到上文所講,有幾多菜鳥參與運動?(還有菜鳥入場玩,多是變成豬仔,中BB彈多,怕痛離場。)老手?還有幾多人在業內?一直分成山頭主義,你打(game)我,我打(game)你,在game場結怨。動輒拖馬改鎗,決戰街場,私了。

王敏德 《飛虎》 劇照

事實係歷史上有一個高峰期,廣華街逢星期日早上九點,近千軍人(wargame友)排隊上車去元朗服兵役,西貢碼頭亦同時有幾百盟軍德軍登船往外島搶灘,何等風光,當時鎗店,game場都懂得印銀紙,例如買鎗有限錢(二千左右),改鎗就無限錢(可以過萬),還要日後維修保養費,但有趣是,可能你改鎗,支勁鎗未嘗射中人(game場混亂,個人技巧問題)。可惜強大光景已不復再,因為山頭主義,不團結。

電影 《黑鷹15小時》 劇照

事實上,又好難團結,除山頭個人團隊店舖場地恩怨之外,根本亦很難有一個指標,誰是好,誰是差,節單而言,無ranking制度,IPSC不是有射擊比賽嗎?但wargame界不認同,更可能不認識哪位冠軍,CQB打得好嗎?如何介定?在場內中彈吾認死點計?反而CQB COSPLAY比賽冠軍就常見?小編見TVB拍嘅飛虎電視劇,其實都係軍服COSPLAY CATWALK膠味十足,毫無實戰感覺。

張國榮《鎗王》 劇照

講真?還有多少新人願意去打wargame?玩一次都夠了,夏天,卅幾度曝曬,未開game,底橫都濕了。室內場,幾個打幾個,你又殺得吾夠喉,經常要查證對方認死問題,科學鑑證都幫你吾到,至於IPSC,射靶,鬥準鬥快,但吳彥祖於鎗王2同方中信一段對白道出了無奈,乜快對手百分一秒打中對方,真係咁重要咩?

古天樂 吳彥祖 《鎗王之王》 劇照

 

由打Wargame演化成「打喪屍」賺到笑

還有一個問題,其實打WARGAME無品莫過於中鎗(BB彈)吾認死,一鎗吾認死,兩鎗三鎗到成team隊友狂full過百鎗都不死,簡直就係不死人變成喪屍一樣,所以明明去打wargame,亦經常變成講嘅「打喪屍」,而環境愈黑,愈多對手,就算明明係人,都會變喪屍,喪屍嘅血(HP)亦會隨愈夜愈強,打極都吾死(愈黑,愈難見到喪屍中鎗,打夜game嘅朋友很清楚)。

最受歡迎遊戲 《BioHazard》 劇照

 

所以你見Bio Hazard大行其道,由小學到中學到返工到拍拖到結婚到生仔到事業有成都仲係打喪屍,好受歡迎,除打機之外,Bio Hazard仲拍成電影,發展成品牌,仲拍到劇場電影版咁長播長有,賺到笑。

電影 《生化危機5》 劇照

 

所以打喪屍有理由相信係射擊運動嘅最終發展大方向出路,問題係,去邊度揾喪屍打?香港自由經濟體下,比錢都無得打喎?咁點算?文章到此,小編有充分理由懷疑有班高人係30年前已經預見到今時今日嘅發展,所以VAR LIVE應運誕生,此刻感覺,猶如你係生化危機遊戲內打喪屍打左30年,才發現全部野係UMBERLLA搞出黎,真係興奮到爆粗,問題係,UMBRELLA尚且係遊戲虛構出黎,而VAR LIVE係實體存在,佢地發明左比你打喪屍,打到好似電影Wold War Z畢彼特咁癲咁爆,真係好利害,小編試打過一次都頂吾順,面對喪屍講句:「吾係有鎗就大哂」,跟隊友齊齊甘拜喪屍下風。

畢彼特 《World War Z》 劇照

 

新思維VAR LIVE盡吸Z和S新世代眼球

小編結論才介紹一下VAR LIVE,在發佈官方介紹之前,希望再講多一點簡單吸引力,能解決上文困難,才能走出樽頸位,有買過股票嘅game友,都知度新興經濟股係未來,有道,掌握未來,啲錢跟著來,還有,你吾會帶女伴去打wargame,怕熱怕蚊怕臭怕悶怕痛怕訓練怕被溝走左等等問題,令你和女伴卻步,已令舊wargame界無厘頭谷限成為臭男人運動(打wargame一定成身臭汗),但VAR LIVE就完全可以拍住拖去玩,或幾個女仔自己組隊去玩,如此,問題簡單了,你想做好友建好倉?還是做淡友建淡倉?估計老手嘅你應該在仔群中做了很久大哥了,但又想不想在女群中做一下英雄?

張國榮《鎗王》 劇照

 

VAR LIVE HK
為你提供總面積2800呎的活動及聚會場地,全場可容納100人,提供多間主題遊戲室,擁有獨立空間,遊戲室內更有其他4D體感效果,地理位置方便,位於D2 PLACE,鄰近荔枝角港鐵站D2出口,只需1分鐘路程便可到達。我們團隊擁有豐富派對管理經驗,替你一站式籌辦任何派對!

另外,我們擁有極高質的VR技術,配合特製震動地台、風扇、音效等元素,令場面更逼真更震撼,如此極緻的4D體感,令玩家真正進入VR虛擬世界。VAR LIVE採用的都是高速的數據,不會使玩家感到暈眩不適。遊戲和槍械均由本公司團隊精心設計,香港只此一間。

其中一隻遊戲介紹:「失控地鐵」
獨家研發的大型VR遊戲  「失控地鐵」,最多可以4位玩家合作過關,擊倒喪屍,合力趕上尾班車!

facebook:
https://www.facebook.com/VARLIVEHK/

編輯:朱紀菲YEnnas

本頁的內容純屬個人意見,不代表UTO傳媒的立場,如有雷同,實屬巧合。

圖片從網上搜尋使用,謹用作新聞報導之用。

去片:Samantha余美虹帶你做吃貨EOL(Eat Opinion Leader)
點擊:”菲一般講股”。
影片:點播網易朱紀菲訪問李秀恒片段。
音樂:點播試聽”乞討”。

#朱紀菲 #YEnnas #財經女神 #UTO財經 #VARLIVEHK #VAR #VARHK #IPSC #CQB #Wargame #打喪屍 #新興經濟股