一人分手故事 變成二人失戀歌 AK & Ian@Mirror首度合唱〈蝸牛〉

Mirror成員江生(AK)第二首單曲〈蝸牛〉自推出以來反應熱烈,全城熱播。為了為樂迷帶來驚喜,AK特別與〈蝸牛〉的作曲人,同時是Mirror成員的陳卓賢(Ian)推出〈蝸牛〉合唱版。

其實早在〈蝸牛〉推出之時,就已有製作合唱版的想法,AK表示:「Ian當日交來出來的demo就有answer back嘅概念,而呢個answer back嘅方式好適合做合唱版,所以就延伸咗呢個版本。」二人早前在Instagram開live合唱已引來極大迴響,更促成落實合唱版的決定,將由原本一個人的經歷,變成兩個男生的故事,歌曲的尾段更以對唱形式呈現,訴說二人的失戀故事。

歌曲灌錄完成後,AK和Ian都覺得可以將歌曲影像化,交代兩個男生的分手故事,Ian說:「其實〈蝸牛〉裡面兩個男仔喺愛情路上遇到嘅經歷都差唔多,大家都對自己嘅後知後覺好後悔,所以MV就係兩個互不相識嘅男仔喺同一時空嘅失戀心情,以一個畫面呈現兩個故事。」早前導演特別安排AK和Ian在中上環一帶拍攝各自傷心地遊走街頭的畫面,雖說是分頭「行事」,但偏偏都做著差不多的事情,藉以比喻二人在愛情中的異同,不過MV當中也有一些相遇的鏡頭,但卻像陌生人般未有任何交流。Ian很喜歡這個拍攝概念,他說:「都同人生幾似,有好多人同我哋擦肩而過,但其實好有緣份,只係爭嗰一步,所以先唔識對方。」AK也十分認同,說:「呢個構思幾好,好襯〈蝸牛〉嘅主題:兩個男仔都喺度敘述分手故事,但各自嘅情緒喺各自嘅世界做各自會做嘅事情,只係咁啱喺某啲情景會相遇,又或者做嘅事情部份會有關連。」

在今次〈蝸牛〉合唱版合作後,AK和Ian可有想過未來再度合作?AK笑言:「大家都係Mirrror成員,合作機會都好多,但如果可以,未來最想以唱作形式合力炮製一首全新嘅作品,因為我哋由《全民造星》時認識,當時傾偈都發現大家喺音樂上嘅想法,或者鍾意嘅音樂類形都好相似,所以都希望可以睇下有冇機會一齊做一首歌,睇下撞出乜嘢火花。」至於Ian就想和AK一齊過戲癮,他說:「希望可以一齊拍劇或者電影,特別係我哋都好想拍電影。之前有同其他Mirror成員拍電視劇《男排女將》,但未試過同AK合作,所以都想試下。」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。