溫碧霞新片《墮落花》入圍第4個影展「第15屆大阪亞洲電影節」

溫碧霞(Irene)憑新片《墮落花》繼日前勇奪「愛爾蘭第8屆絲綢之路國際電影節」《最佳女主角》之後,又再接獲喜訊,成功入圍第4個影展「第15屆大阪亞洲電影節」,認真威水!終於在峇里度歲回港的Irene,昨晚(10日)一班好朋友秘密為她慶祝首度獲封國際影后,把Irene搞到感動眼濕濕:「好開心呀,多謝大家畀我呢個Surprise,個旦糕好靚呀,哈哈!我一定會繼續努力,拍多啲好戲畀大家睇。搞到我好感動添,哈哈!我好多謝每一位由出道至今都好鍚我的粉絲、朋友,還有英皇老闆楊生(楊受成博士)、Mani(霍汶希)及所有同事,仲有現在及過去每一位幫過我的經理人,真係好感謝大家!好感恩!真係覺得自己好幸福!」

Irene唯有少少遺憾當時正與家人在峇里度歲,從沒想過會奪得「最佳女主角」,所以沒有出席「愛爾蘭第8屆絲綢之路國際電影節」,未能第一時間攬實個獎,至於獎座及證書Irene表示還未見到真身,好期待咁等緊:「獎座及證書仍在寄運途中,呢個係我第一個國際獎項,仲要係最佳女主角,希望快啲收到啦!」 她再次多謝《墮落花》監製伍健雄,導演李卓斌,英皇電影,及所有幕後工作人員的努力,而今晚(11日)她又起程飛往巴黎為法國電影開工。

《墮落花》入圍影展名單:
「香港亞洲電影節」
「第 10 屆金拉考國際華語電影節」
「2020 年度第 8 屆絲綢之路國際電影節」
「第15屆大阪亞洲電影節」

《墮落花》獎項:
「愛爾蘭第8屆絲綢之路國際電影節」奪最佳女主角

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。