李瑩瑩重返樂壇再戰江湖 請張佳添度身訂造新歌

前女子組合成員李瑩瑩(Apple),2020年決定宣佈重返樂壇,並邀請了張佳添為自己創作一首新歌,並且歌曲將由華納唱片公司發行,可謂信心十足!而早前李瑩瑩更出席好姐妹戴辛蔚和焯皓之婚宴,席間更碰上一眾娛樂圈好友如鄺美雲、林盛斌(Bob)、馬碲露等等。

剛在12月23日渡過自己嘅生日,Apple對於再戰樂壇也做足準備功夫:「籌備咗好耐,亦重金打造呢首新歌。我哋兩年來都喺度攞緊好多靈感,參考咗中、港、臺三地比較受歡迎和喜愛的歌曲,而新歌係一首比較抒情感人、走高貴優雅路線嘅作品。以慢歌嘅節奏為主,而會希望能比聽眾一個深刻嘅印象。首歌是以愛為主題、可以是男女之間的愛、也都可以是朋友之間嘅情或親情。新歌會喺2020年五月在中、港、臺三地發佈,所以而家都好勤力去練好啲歌,希望以一個全新形象去給觀眾認識。」
Apple 與戴辛蔚情同姐妹

Apple十分尊重戴師母(右)

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。