[飲食] 陸浩明化身食神出席「井茶」開幕盛典

「井茶」正式進駐南昌薈,以優質食材、貼地價錢為當區居民服務,為隆重其事,「井茶」邀請一向精打細算的陸浩明,化身食神品評「井茶」的食物水準,其女友陳詩欣更以可愛學生妹造型,為「食神陸」打氣!


活動期間,陸浩明(陸浩明)、陳詩欣(Ayan)更即席下廚,向街坊展現廚藝!二人更請街坊見證,即場簽署證書,兩人可在餐廳「一世任食」。

陸浩明大讚女友造型可愛,對她校服「Look」甚有情意結:「平時我地會襯情侶裝,我求佢著校服佢都唔肯,呢日大家一齊做騷佢終於破戒,我一定會叫佢留番呢套衫。」

陸浩明就話女友有意修讀廚藝課程,但費用高達數十萬:「如果佢讀書我都會支持佢,當投資喺佢身上囉,睇怕都要簽多幾年TVB,先夠交佢學費。」

陳詩欣就話想開Café賣甜品,赴海外修讀課程,無懼6號「搞搞震」:「唔怕,我對佢好有信心!依家唔敢開住,想自己真係有實力先開舖,好味自然會好生意。」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。