【UTO娛樂】朱紀菲: 香港交易所敲鐘有錢途  

一週股市龍門陣,星級股評家,左起:鄧乙己老師(玄學家),驍騰原,温冠麟,楊德華,聶振邦,朱紀菲,林家亨,岑智勇,陳顯歴,黎家聰 & 鄭希鈉。

點擊參加HKRD

【UTO娛樂】朱紀菲香港交易所敲鐘有錢途

財經女神朱紀菲YEnnas近日出席香港聯合交易所上市公司恒新豐上市活動,早上8:00am通告,當場見證新股上市,並跟主席做訪問。事後當然要一嚐交易所上市敲鐘知味,為香港打氣。

剛剛19號渡過生日的YEnnas笑言已吃了一星期生日飯,朋友,同事和舊同學熱情慶祝,中西意日法印都食完,最開心一餐都係屋企人同自己慶祝嘅住家飯,和切蛋糕。YEnnas自言今年最開心,因為投身財經行業略見成績,工作發展順利,令媽媽放心。YEnnas笑言,終於有錢比家用,孝順父母,才對得住自己。
講到生日願望,YEnnas直言希望世界和平,香港人開心番,努力打氣,還記得以前細個生日都會笑住講世界和平,每次許呢個願都會比人笑,自己以前以為係好簡單就實現到,今時今日才知道,原來世界和平真的好重要,希望願望成真。
雖然生日,但YEnnas也是在工作中渡過,所以努力過後,YEnnas會去旅行,並計劃到馬來西亞渡假一星期,食自己最愛嘅地道海南雞飯,到時當然也會去靚沙灘游水,並已買定幾款靚靚性感泳衣,準備出動,同馬來西亞陽光玩遊戲。

EOL

去片:Samantha余美虹帶你做吃貨EOL(Eat Opinion Leader)
影片:點播網易朱紀菲訪問冼國林片段。
點擊:”菲一般講股”。
音樂:點播試聽”乞討”。