【UTO娛樂】林超榮: 劇透變咗豬兜

點擊參加www.hkrd.com.hk

【UTO娛樂|超人能量|林超榮】劇透變咗豬兜

《復仇者聯盟4》上畫,橫掃全球票房,香港票房破紀錄一日就收到一千萬。更史無前例,推出開埠以來第一個「晨早」場,不是普通早晨,係接近清晨「六點」場。觀眾睇完戲,歎過早茶,然後咬咬牙籤簽施施然返工。

音樂:點播試聽”乞討”。

上司好奇問:「今日咁早?」

「剛剛睇完《復仇者聯盟》。」

「好看嗎?」

「對唔住,我不能做豬兜。」

「乜鬼豬兜。」「即係劇透,你普通話講劇透兩字,發音就係似豬兜咯。」

部戲票房咁墟冚,好多中年人慕名入場。

點擊:”菲一般講股”。

我就喝止:「千祈唔好」。睇《復仇者4》有條件,你要係漫畫迷,或者記得之前三集劇情,否則,你不單止睇得不夠過癮,仲好似我,睇到一半就望錶。部戲全長三個鐘頭,票價最平要一百四十蚊。你唔好搵錢嘥。

老實講,部戲無乜橋,「豬兜」都唔怕。講到英雄挽救地球,都係靠穿越時空。

呢一條舊橋,都係抄當年第一集《超人》,超人要救死去女友,搞時光倒流,飛上太空,推住個地球回轉,呢條真係絕橋。

影片:點播網易冼國林訪問片段。

至於,最後大結局,超級英雄盡出,黑豹、蜘蛛俠、奇異博士……都出晒來,打成一片。呢場戲好似睇「金庸武俠群英會」,神鵰大俠和令狐沖同台唱歌,東邪西毒殺上光明頂,紅花會陳家洛拜會武當張無忌一較高下,韋小寶去華山論劍,金庸迷非常興奮,不看武俠小說的,就覺得亂晒大籠。

林超榮

#林超榮 #UTO娛樂