何衍隆邀星座少女潘小環合唱情歌 《第一印象》

歌手何衍隆Royal 最近聯同組合星座少女成員潘小環Emma推出一首合唱情歌,MV內非常合襯。Royal表示好高興能與Emma合唱了這首情歌,當時有計劃做合唱歌時,我便膽粗粗的發訊息給Emma問她是否有興趣和我合唱,然後過幾日,她就説公司答應了,真的非常開心。
Royal仲話: 呢首歌錄左兩次,因為第一次錄完後發覺出來效果唔理想,所以就拜託之前有幫古巨基做過監製的鄭汝森先生幫忙再重錄,並做埋監製,真係非常多謝佢!

Emma説:首先多謝royal邀請我一齊合唱,之前只需要負責專注唱歌部分,今次第一次接觸製作部分,發覺到原來一首歌的誕生係唔容易。另外這首歌女聲部分都比較高,所以對我來說都是個挑戰,希望一次比一次進步。兩人期望這歌受歡迎。
另外個MV係星座少女另一成員Cecilia易佩詩拍架,而royal 稱今次做歌連MV都花了六位數字。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。