黃建東做「扮嘢王」 一人分演多個經典角色

TVB藝人黃建東 (東東) 憑著創意惡搞港版PPAP、高潮女、龍哥等而成為「新一代扮嘢王」,除了於《降魔的番外篇首部曲》初嘗男主角滋味,最近更獲無綫欽點為星河頻道拍攝宣傳片擔任男主角,一人分飾多個影視戲劇和節目的經典角色,再加入黃建東式的抵死搞笑,包括有《神雕俠侶》沒有斷臂吃着炮谷的楊過、講著《溏心風暴》對白而扮盲的《踩過界》盲俠、《上海灘》撞入日婚禮搶新人雞髀的許文強、《甜蜜蜜》自己扮踩單車載人的黎明、《開心速遞》對着送水輝相片發姣兼發惡的大小姐、《使徒行者》勇救小熊阿娟的三哥、《Do姐去shopping》的Do姐。

東東最驚喜是要扮楊過和許文強:「反串搞笑間唔中都會做,但係做型男好耐冇試過,所以當佢哋話叫我扮楊過我有啲不敢相信。我希望未來嘅搞笑唔會好似之前淨係反串或者騎呢,希望可以做到啲型仔搞笑路線。」由於這條宣傳片主攻東南亞市場,所以要講國語,東東用國語 jam對白時,扮《使徒行者》拯救熊仔人質時不禁改了她的名字做阿娟,令劇組人員爆笑。


東東最深刻印象是拍攝《甜蜜蜜》扮黎明本身有架單車踩,但載人後單車很難平衡,所以拍攝時決定扮踩,但出來的效果很逼真。很久沒有拍自家式搞笑片,東東正在度一些新構思希望有驚喜和爆笑給大家。

黃建東 – 星河頻道宣傳片2018

黃建東 – “甜蜜蜜” 扮黎明踩單車 (拍攝花絮)

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。